Monteren ringtank LPG in combi
- Lars Rengersen
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
11-11-2015 07:50 #155608
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Monteren ringtank LPG in combi
Mooie creaties inderdaad!
Voor de combi is er ook een korte trekhaak die niet onder de tank doorgaat.
Dan heb je meer vrijheid om de tank te laten zakken.
Je levert inderdaad wel weer ergens in, want ik zou zo'n korte trekhaak persoonlijk wel voor een fietsendrager gebruiken, maar niet voor een (zware / geladen) aanhanger.
Dit is er een
Je schijnt hem ook te kunnen maken door een deel van een korte trekhaak voor een sedan af te slijpen.
Voor de combi is er ook een korte trekhaak die niet onder de tank doorgaat.
Dan heb je meer vrijheid om de tank te laten zakken.
Je levert inderdaad wel weer ergens in, want ik zou zo'n korte trekhaak persoonlijk wel voor een fietsendrager gebruiken, maar niet voor een (zware / geladen) aanhanger.
Dit is er een
Bijlage image.jpeg niet gevonden
Je schijnt hem ook te kunnen maken door een deel van een korte trekhaak voor een sedan af te slijpen.
Bijlage image.jpeg niet gevonden
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Bijlagen:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Ruiter
- Premium lid
-
Minder
Meer
14-11-2015 14:21 #155695
door René Ruiter
Beantwoord door René Ruiter in topic Monteren ringtank LPG in combi
Het nadeel van het verdiepen is, ik heb nog maar een benzinetank van 11,5 liter, nu zal je deze in Nederland niet veel meer gaan gebruiken, en de vlotter/benzinemeter is vervallen. Voor het buitenland nemen we een extra tankje mee, hebben we totaal 20 liter. We hadden niet genoeg ruimte meer om de originelen te gebruiken. Ik heb vandaag de gasleiding gelegd en deze loopt naast de benzineleiding naar voren toe. Het ziet er naar uit dat we een beetje creatief moeten omspringen met het expansievat van de radiator, dit om genoeg ruimte te creëren voor de verdamper.
Een waterslang sluiten we aan voor op het blok onder de thermostaat, daar zit al een plaatje. Als eerste ga ik nu bezig met de vulopening achter de reflector.
Het blijft hobby
Een waterslang sluiten we aan voor op het blok onder de thermostaat, daar zit al een plaatje. Als eerste ga ik nu bezig met de vulopening achter de reflector.
Het blijft hobby
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.