- Berichten: 1726
Benzineslang schroefdraden enzo
- Arno Pfennings
- Offline
- Platinum-lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1726
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1726
Het zou een mogelijkheid zijn om een slang te vinden die in de harde leiding wordt geschroefd en het andere einde met een zeer grote schroefdraadaansluiting direct in de pomp.
Of met een schroefdraad aan de harde leiding en de andere kant van de slang gewoon als slang op de bij de pomp geleverde slangpilaar.
OF :shock: de wartel op de harde leiding ervanaf en alles met gewone slang en slangklemmen..
Wat is wijsheid of de beste oplossing?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1726
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Reinoud ter Braake
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 379
brabantcustom.nl/main.asp?page=t ... od_id=1750
Stel niet uit, maar doe het vandaag
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1726
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1726
kan er even geen vinden....als iemand een adresje heeft graag...een hydrauliekspecialist
Is het overigens "not done" om vanaf de harde brandstofleiding verder te gaan met een gewone slane en klemmen? Of heeft iemand dit zo al eens toegepast (mogelijk met metaalomvlochten slang)?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rudi Dortangs
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 2050
groeten, Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1726
De oorspronkelijke oplossing met een kort metalen omvlochten slang snap ik wel aangezien men immers van het "vaste chassis" naar een aan het blok gemonteerde bewegende benzine moest. Metaal aangezien het redelijk dicht bij het hete blok komt.
Bij de pomp zitten van die veerklemmen ipv schroefklemmen. Lijkt solide of blijven schroefklemmen de betere oplossing?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rudi Dortangs
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 2050
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.