Bung voor Lambda in RVS uitlaat lassen omgeving Deventer
- Lars Rengersen
-
- Platinum lid
-
Ik weet dat onder een hoek het beste is, maar dan weet ik niet zeker of ik goed uitkom met m'n chassisbalk.
Zo horizontaal past het zeker.
Maar goed, ik ga hem er toch niet permanent in laten zitten. Is puur voor afstel doeleinden en daarna draai ik er weer een dop in.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Moltzer
- Nieuw lid
-
- Berichten: 12
Heel af en toe gaf hij storing maar goed ik rij toch niet in closed loop....
Ik woon ook in Deventer maar werk op de HAN Autotechniek en mooie werkplaats tot mijn beschikking, ben meestal zelf druk maar als je een keer wat wilt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
- Berichten: 2145
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Moltzer
- Nieuw lid
-
- Berichten: 12
Lees wbo2.com/lsu/lsuinstal.pdf maar eens door, heb het meegemaakt in een auto, bleef maar stuk gaan de lambda sonde, op betere plaats onder een hoek gezet, nooit meer een probleem gehad.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Henk Meijer (GAST)
-
- Verbannen
-
- Berichten: 14
"Lars Rengersen" schreef:
Heb het uiteindelijk toch maar laten doen. Ik ben naar Classic Job gegaan omdat ze daar auto kennis en ervaring hebben.
Zie het resultaat in mijn blogpost Lambda bung in RVS uitlaat laten lassen bij Classic Job .
Dank voor de tip Teun!
Ik heb mijn hele leven in de Piping & apparatenbouw gewerkt, een bung zegt mij niks maar bij het zien van de foto's, wij noemen dit een Threadolet, dit onderdeel wordt dan aan de pijp gelast, maar dit laswerk lijkt nergens op, ik hoop niet dat je hier ook nog wat voor hebt moeten betalen, let wel ,ik zeg niet dat ik het beter zou doen maar elke gecertificeerde pijplasser wel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Ik dacht aanvankelijk dat dit kwam omdat het schroefdraad busje van staal was en de uitlaat van RVS dat het daardoor niet mooi hechtte. Navraag bij de leverancier van de bung leerde me echter dat ook de bung van RVS is, maar 409 in plaats van 304 en die zei dat het qua lassen niet uit zou moeten maken.
Maar goed, hij zit erin, had inderdaad mooier gekund wellicht, maar ben er evengoed tevreden me (ja, kostte wel geld). Hij is in elk geval wel goed dicht en zelf heb ik de spullen niet om RVS te lassen.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
- Berichten: 2145
"Lars Rengersen" schreef:
Het was me al opgevallen dat de originele lassen aan de uitlaat en een stuk strakker en vloeiender uitzagen.
Ik dacht aanvankelijk dat dit kwam omdat het schroefdraad busje van staal was en de uitlaat van RVS dat het daardoor niet mooi hechtte. Navraag bij de leverancier van de bung leerde me echter dat ook de bung van RVS is, maar 409 in plaats van 304 en die zei dat het qua lassen niet uit zou moeten maken.
Maar goed, hij zit erin, had inderdaad mooier gekund wellicht, maar ben er evengoed tevreden me (ja, kostte wel geld). Hij is in elk geval wel goed dicht en zelf heb ik de spullen niet om RVS te lassen.
Ik zou me er niet te druk om maken, als hij maar gasdicht is, fraai is anders, maar je ziet het toch in principe (hoop ik) niet.
Lars, heb jij al nagedacht hoe je een plug and play aansluiting gaat maken? Ik heb ook nog een techedge liggen, dus wil hetzelfde trucje uithalen. Wellicht via de extra rubber dop aan de zijkant van de versnellingsbaktunnel?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Dan een USB kabel naar binnen (desnoods buitenom) voor de laptop. Of gewoon de Tech Edge laten loggen en later uitlezen.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
- Berichten: 1725
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





