HELP lekke vlotter in Denemarken HELP

Lees meer
01-08-2011 10:46 #105067 door Willy Beer
Beantwoord door Willy Beer in topic HELP lekke vlotter in Denemarken HELP
Vlotter vol water vooral om de benzinedamp er uit te halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Marcel Smelter (GAST)
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
03-08-2011 12:28 #105101 door Marcel Smelter (GAST)
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic HELP lekke vlotter in Denemarken HELP
Een soldeerbout gaat prima hoor. Wees niet te bang voor benzinedamp, het is geen benzinetank hoor.
Desnoods boven het fornuis opwarmen. :idea:
Wel mazzel dat er een lpg station in de buurt zit. Mijn amazon loopt niet (meer) op benzine dus ik vind het jammer dat Denemarken niet meer mijn doel kan zijn.
Een Weber ligt wel al klaar en dan is het verstandig een reservevlotter mee te nemen.
Of zou er iets zijn om dat te voorkomen? Een rubbertje onderin de vlotterkamer of zo?
Prettige vakantie alsnog.
gr marcel :D

Amazon Combi '66

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-08-2011 12:44 #105103 door Willy Beer
Beantwoord door Willy Beer in topic HELP lekke vlotter in Denemarken HELP
Bij mij was er ook onderaan een mini-gaatje in de vlotter en ik heb geen LPG. Het gaatje was zo klein dat ik de benzine er bijna niet terug uit kreeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-08-2011 09:54 #105215 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic HELP lekke vlotter in Denemarken HELP
we zijn weer thuis :(

vorige week maandag in Silkeborg is de vlotter bij een radiatorenrevisiebedrijf (3x woordwaarde) in Silkeborg gesoldeerd.
ik zag daar alleen maar zeer grote branders, dikke radiatoren etc. :shock: maar de man beloofde me dat hij "a very small flame" zou gebruiken en dat ik begin van de middag maar moest terugkomen. ondertussen het mooie Silkeborg bezocht, geluncht, wat geshopt etc., en inderdaad, 's middags lag hij weer klaar met een mooi dun laagje tin. 100 DKK lichter (€ 14,--) en bovenal opgelucht dat het gelukt was, terug naar de camping en daar alles weer gemonteerd. probleem opgelost!

rest van de week steeds heerlijk zonnig weer gehad, 23/25gr, kano´s gehuurd, Legoland, mooie wandelingen door de bossen en langs de meren, zwembad, kortom: prima vakantie in Denemarken!!! relaxed land, vriendelijke mensen!

zondag 12 uur (!) over de terugreis van dik 800 km gedaan; drukte op de Autobahn; tunnelbuis Elbetunnel (Hamburg) afgesloten (dus stapvoets door die benauwde hete tunnel van 2,5 km); complete wolkbreuken bij Bremen en Osnabruck (dan ben je toch wel weer blij als alles, inclusief de ruitenwissers, blijft functioneren).

uiteindelijk in totaal zo'n 2600 km gereden met onze 40-jarige 145; zonder problemen, op een piepklein gaatje van nog geen halve mm na dan... :mrgreen:

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Marcel Smelter (GAST)
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
08-08-2011 22:54 #105235 door Marcel Smelter (GAST)
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic HELP lekke vlotter in Denemarken HELP
Fijn dat het goed gekomen is en bedankt voor je leuke en spannend vakantie verhaal.
Heb je ook foto's zodat het wellicht een leuk artikel voor ons blad kan zijn?
gr marcel

Amazon Combi '66

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.