benzine teovoer

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2003 21:33 #63633 door
Beantwoord door in topic benzine teovoer
Hai,De benzineleidingen en -tank zijn zeer ondergeschoven kinders, is mijn ervaring.Vaak is dit geheel al die dertig-veertig jaren van z`n leven niet gereinigd.Bij mijn beide vorige ama`s bleek er onvoorstelbaar veel troep uit te komen.En dan heb je het zomaar over een kilo prut.Wie weet wanneer dat eens gereinigd is bij zijn ama? Meestal nooit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-04-2003 14:38 #63632 door
Beantwoord door in topic benzine teovoer
Er zit een enkele Strömberg carburateur op. Deze is nog geen jaar geleden gereviseerd, incluis het plaatsen van een nieuwe naald, sproeier en nieuwe rubber, dus het lijkt me sterk dat daar het probleem. Ook de benzinetank is een half jaar geleden verbagen. Deze heb ik voor het plaatsen gereinigd. Tot slot heb ik zojuist de benzinepom vervangen (ik dacht dat het probleem hier zat, niet dus)maar ook dit haalt niets uit. Ik zal een beginnen met het isoleren van de benzineslang en het doorblazen van de verdere leiding. De tank ontluchting.... waar zit dat, of heeft dat te maken met het afsluiten van de tankdop?!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-04-2003 12:34 #63631 door
Beantwoord door in topic benzine teovoer
Het eventuele vacuumtrekken van de tank(als je ontluchting verstopt is) merk je snel genoeg ,als je namelijk je tankdop los haalt hoor je vanzelf de lucht in je tank lopen(en de vorm van je tank is dan alheel wat anders geworden(zijkanten van tank worden dan naar "binnen"getrokken.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.