benzinedruk p1800e

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-08-2004 00:26 #69834 door
Beantwoord door in topic benzinedruk p1800e
Bedankt voor het advies. Prima zo'n forum..Ik heb met Martens afgesproken dat hij mijn pomp monteert om te zien wat er bij zijn auto gebeurt. Alternatief zou ik nog een een ES pomp kunnen plaatsen. Als het helpt helpt het. Ik zal het nog laten weten.Bedankt nogmaals.Niels

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-08-2004 17:16 #69833 door
Beantwoord door in topic benzinedruk p1800e
Als je luchtbellen ziet licht het probleem zowieso daar. Dus óf een 'valse lucht' lek, of een te laag benzine niveau. Ik durf met 99% zekerheid te zeggen dat de pomp gewoon lucht aanzuigt door de tankvorm oid, waardoor de druk wegvalt. Filters, pomp etc zal allemaal wel ok zijn in dit geval.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-08-2004 00:20 #69832 door
Beantwoord door in topic benzinedruk p1800e
Ed: Bedankt voor de tijd die je in mijn probleem stopt. Ik heb vandaag weer allerlei experimenten gedaan en ik kom er op uit dat het in de aanvoer naar de pomp moet zitten. Bij de restauratie is van mijn auto een vierkant filter gekomen. Het is mij toen opgevallen dat de slang tussen tank en filter veel dikker was dan de overige (8mm) benzineslangen. De nippel aan de tank was ook die dikte. Omdat er een rond filter is opgezet dat 8mm slang heeft, is er in de nippel een 8mm pijpje gesoldeerd om de overgang te maken. Hierdoor heb ik nu de situatie dat ik een combinatie heb van een vroege E pomp (drie aansluitingen) en een late E tanknippel/aanvoer/filter.Wat denk jij ? Overigens, weet jij waar ik een vierkant filter kan kopen ? Martens heeft het niet en het VOD heeft het niet en ik kan het op het internet ook niet vindenBedankt, Niels

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.