spuiten in orginele kleur (of toch anders)

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-11-2004 13:38 #71152 door
Hallo Jacco,
Als je de auto in de orginele kleur spuit is de handelswaarde hoger. Dit is echter alleen van belang als je van plan bent de auto binnen enkele jaren weer te verkopen. Ben je daarintegen van plan de auto te houden en tot je laatste dag te rijden dan kun je overwegen om te gaan voor de kleur die je mooi vindt. Bij de puristen zal hun maag omdraaien. Het is vooral belangrijk wat jij mooi vindt en nog belangrijker, blijft vinden. Na verloop van tijd raak je gewend aan de kleur en is die andere kleur ook wel erg mooi. Ik heb eenzelfde exemplaar in california white. Niet een echt spannende kleur. Ik vindt het geel zoals die van jou en het staalblauw vooral erg mooi. Over een paar jaar sta ik voor hetzelfde dilemma als jij, en ik weet nu al dat ik ga voor wat ik mooi vindt en dat is niet per definitie origineel. Een beetje customizen dus, wat in de tijd van onze auto's normaal was.
Tot slot, de kleur moet vooral ook bij het interieur en het chroom passen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-11-2004 13:09 #71151 door
Fantastisch dat geel! Goeie keus gemaakt om het origineel te houden! Niet omdat het origineel is, maar omdat de kleur gewoon mooi is!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.