overschakelen van benzine op gas

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-03-2005 19:18 #73754 door
Beantwoord door in topic overschakelen van benzine op gas
ik ga morgen opzoek naar die afsluiter. als ik het probleem heb gevonden zal ik het forum informeren.
dan hebben andere leden hier ook wat aan.
ullie horen van me.

cees

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-03-2005 16:50 #73753 door
Beantwoord door in topic overschakelen van benzine op gas
Bij mij was precies het tegenovergestelde het geval: de afsluiter wou niet meer open voor de benzinedoorvoer. Natuurlijk net toen ik op vakantie op benzine over moest. Uit nood het afsluitpalletje wat bijgeveild, en voila, tot op de dag vandaag geen probleem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-03-2005 01:48 #73752 door
Beantwoord door in topic overschakelen van benzine op gas
Cees, als ja van benzine overschakeld naar gas, zul je in de tussenstand van de schakelaar eerst de vlotterkamers van je carburateur leeg moeten rijden. Op het moment dat je motor minder gaat lopen en drijgt af te slaan schker je over naar gas en kun je verden. Andersom is dit niet het geval, daar het gas relais de gasstroom meteen afsluit en de benzinepomp er enige tijd over doet om je vlotterkamers weer vol te pompen voordat je op benzine rijdt.
Heb je toch een probleem, kijk dan naar het relais in je benzineleiding. Het relais kan weigeren, maar er zit ws ook een handbediening op in geval van een electrische storing. Misschien staat deze open. Succes. Ad

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-03-2005 23:12 #73751 door
Beantwoord door in topic overschakelen van benzine op gas
ik ben er achter.
het probleem zat hem in de benzine afsluiter. doordat het relais bleef hangen kreeg de motor gas en benzine. daar kan die niet tegen en krijgt te veel brandstof.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.