trillende / schokkende motor bij stationair lopen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2006 20:11 #79093
door
Beantwoord door in topic trillende / schokkende motor bij stationair lopen
Marcel: Contactcleaner in de luchtinlaat, geeft dit geen problemen / brandgevaar?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2006 23:49 #79092
door
Zolang je geen backfires hebt is er weinig gevaar.
Maar veiligheid voor alles! Eerst denken en dan pas doen!
Maar veiligheid voor alles! Eerst denken en dan pas doen!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2006 00:09 #79091
door
Dit weekend de bij B20a van mijn vriend met precies hetzelfde probleem, het stationairmengsel wat ruimer gezet en die loopt weer als een naaimachientje.
Mijn B20B (2 carbs) liep ook voor geen meter stationair, op benzine, als hij warm was(had toen nog geen gas) Het inlaat deel van het milieuspruitstuk(met gekke extra kleppen in de poorten) is er af geslepen en vervangen door een los aluminium inlaat spruitstuk en ziedaar het bekende naaimachientje, zowel op benzine als op LPG. Zo mooi heb ik een Amazon met 2 carbs nog nooit horen lopen.
Mijn B20B (2 carbs) liep ook voor geen meter stationair, op benzine, als hij warm was(had toen nog geen gas) Het inlaat deel van het milieuspruitstuk(met gekke extra kleppen in de poorten) is er af geslepen en vervangen door een los aluminium inlaat spruitstuk en ziedaar het bekende naaimachientje, zowel op benzine als op LPG. Zo mooi heb ik een Amazon met 2 carbs nog nooit horen lopen.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2006 16:12 #79090
door
Mijn eigen ervaring is dat dit symptoom door valse lucht kan ontstaan (bij mij tussen het spruitstuk en de kop). Tijdens stationair lopen met kruipolie of iets dergelijks vluchtigs spuiten (volgens mij is er echte vloeistof voor) en als dan het toerental stijgt, is het zeker een geval van valse lucht.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2006 13:17 #79089
door
Scheur in het spruitstuk?...zie de topic van Kees.