roofrack 145
- Rob Spoon
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
08-05-2014 10:38 #140351
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic roofrack 145
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
08-05-2014 21:26 #140368
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi in topic roofrack 145
Bij mij zit het roofrack met speciale blindklinkmoeren met rubbers erin bevestigt: de hemel hoeft er dan niet uit, het is waterdicht en het zit steviger dan met parkers (dat kan ik me origineel niet voorstellen, kan nooit stevig genoeg zijn bij echt gebruik).
groeten, Rudi
groeten, Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
- Ruud Reniers
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
10-05-2014 21:01 #140419
door Ruud Reniers
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
Beantwoord door Ruud Reniers in topic roofrack 145
Volvo heeft voor de bevestiging van een dakrek speciale rubber pluggen en rvs schroeven.
Ik heb nog teruggezocht in mijn facturen maar het originele nummer niet terug gevonden. Destijds waren ze via de dealer nog leverbaar.
Waarschijnlijk terug te vinden in een onderdelen of accessoireboek van de 140 of 240.
Ik heb nog teruggezocht in mijn facturen maar het originele nummer niet terug gevonden. Destijds waren ze via de dealer nog leverbaar.
Waarschijnlijk terug te vinden in een onderdelen of accessoireboek van de 140 of 240.
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!