Cilinderslot
- Jo Callebaut
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2025 18:05 #1478919
door Jo Callebaut
Cilinderslot is gemaakt door Jo Callebaut
Hoi,
Omdat mijn enige sleutel afgebroken is was ik verplicht om een nieuw contactslot en nieuwe cilindersloten te steken. Contactslot, geen probleem. De nieuwe cilindersloten zijn ook "gelukt" echter: 1. Wanneer de deur dichtvalt is ze ook meteen op slot. Ik krijg het slot wel open met mijn sleutel, maar als ze dicht is kan ik ze niet meer gewoon openen. 2. Ik kan de drukknop langs de binnenkant niet meer ontgrendelen. Ik heb alles geplaatst zoals ik het gedemonteerd heb (telkens foto's genomen) maar ik deed toch iets verkeerd. Kan iemand me helpen?
Mvg
Omdat mijn enige sleutel afgebroken is was ik verplicht om een nieuw contactslot en nieuwe cilindersloten te steken. Contactslot, geen probleem. De nieuwe cilindersloten zijn ook "gelukt" echter: 1. Wanneer de deur dichtvalt is ze ook meteen op slot. Ik krijg het slot wel open met mijn sleutel, maar als ze dicht is kan ik ze niet meer gewoon openen. 2. Ik kan de drukknop langs de binnenkant niet meer ontgrendelen. Ik heb alles geplaatst zoals ik het gedemonteerd heb (telkens foto's genomen) maar ik deed toch iets verkeerd. Kan iemand me helpen?
Mvg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Reinier Verbeek
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
30-10-2025 10:49 #1478923
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic Cilinderslot
welk type Volvo en waar staat die??
- Jo Callebaut
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-10-2025 11:52 #1478925
door Jo Callebaut
Beantwoord door Jo Callebaut in topic Cilinderslot
Hi,
Een Volvo Amazon, p130, 3deurs. Staat in st-lievens-houtem. Ik krijg de deuren open met de sleutel, maar niet met de drukknop of trekknop (zowel binnen als buitenkant)
Mvg
Een Volvo Amazon, p130, 3deurs. Staat in st-lievens-houtem. Ik krijg de deuren open met de sleutel, maar niet met de drukknop of trekknop (zowel binnen als buitenkant)
Mvg
30-10-2025 16:57 #1478926
door Renny Verwer
Beantwoord door Renny Verwer in topic Cilinderslot
Misschien heb je wat aan onderstaande topic, veel foto's van het monteren van de sloten.
www.volvokv.nl/forum/body-exterieur/2223...bi-project?start=400
www.volvokv.nl/forum/body-exterieur/2223...bi-project?start=400
- Jo Callebaut
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-10-2025 21:32 #1478940
door Jo Callebaut
Beantwoord door Jo Callebaut in topic Cilinderslot
Bedankt!