Remblokjes Hollandia dak Amazon 2 deurs
- Yvonne Oosterman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2025 20:51 #1478883
door Yvonne Oosterman
Remblokjes Hollandia dak Amazon 2 deurs is gemaakt door Yvonne Oosterman
Ik ben op zoek naar de maten van de kunststof remblokjes van het Hollandia dak van mijn Amazon. Kan iemand mij daarmee helpen?
ik heb 1 verhuizing en 8 jaar geleden mijn blokjes na laten maken, maar ik vind ze nergens meer
ik heb 1 verhuizing en 8 jaar geleden mijn blokjes na laten maken, maar ik vind ze nergens meer
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Edwin
-
- Elite lid
-
- Volvo Amazon P131 B20 ’68
Minder
Meer
28-10-2025 08:27 - 28-10-2025 08:44 #1478911
door Edwin
Groet Edwin
Beantwoord door Edwin in topic Remblokjes Hollandia dak Amazon 2 deurs
Had je
dit
topic al doorgelezen? Ik heb destijds de blokjes vervangen door zelfgemaakte aluminium exemplaren.
edit: het door mij gebruikte aluminiumprofiel heeft een maat van 15x15x200 mm
edit: het door mij gebruikte aluminiumprofiel heeft een maat van 15x15x200 mm
Groet Edwin
Laatst bewerkt 28-10-2025 08:44 door Edwin.
- Yvonne Oosterman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2025 15:33 #1478913
door Yvonne Oosterman
Beantwoord door Yvonne Oosterman in topic Remblokjes Hollandia dak Amazon 2 deurs
Hoi Edwin,
Dank voor je reactie. deze blokjes zijn nog heel goed bij mij. Het gaat om de blokjes waar het dak volgens mij ook op glijdt. Zijn blokjes van ca 20 x 20 x 6 dik met een randje erop..
Dank voor je reactie. deze blokjes zijn nog heel goed bij mij. Het gaat om de blokjes waar het dak volgens mij ook op glijdt. Zijn blokjes van ca 20 x 20 x 6 dik met een randje erop..
02-11-2025 12:27 #1478951
door Frans Boeijen
Beantwoord door Frans Boeijen in topic Remblokjes Hollandia dak Amazon 2 deurs
Hoi Yvonne,
Ik heb de blokjes op maat in harde nylon laten maken door iemand met een 3D-printer. Deze lijken goed te functioneren, mijn dak schuift weer soepel open en dicht. Misschien dat de foto's je helpen?
Veel succes!
Ik heb de blokjes op maat in harde nylon laten maken door iemand met een 3D-printer. Deze lijken goed te functioneren, mijn dak schuift weer soepel open en dicht. Misschien dat de foto's je helpen?
Veel succes!
- Yvonne Oosterman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2025 22:12 #1478955
door Yvonne Oosterman
Beantwoord door Yvonne Oosterman in topic Remblokjes Hollandia dak Amazon 2 deurs
Hoi Frans,
Die blokjes zitten er nog in bij mij en zijn vlg mij gewoon nog goed.
De blokjes die ik bedoel heb ik per toeval wee gevonden gelukkig., zie bijgevoegde foto's...
De originele waren van nylon, die heb ik niet meer. De nagemaakte blokjes zijn van een hardere messingsoort. Ik hoop dat dat werkt..
Gr. Ernst
Die blokjes zitten er nog in bij mij en zijn vlg mij gewoon nog goed.
De blokjes die ik bedoel heb ik per toeval wee gevonden gelukkig., zie bijgevoegde foto's...
De originele waren van nylon, die heb ik niet meer. De nagemaakte blokjes zijn van een hardere messingsoort. Ik hoop dat dat werkt..
Gr. Ernst