Bevestiging sierstrips (op flanken) Duett (Amazon?)

Lees meer
17-12-2020 00:49 #191535 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Bevestiging sierstrips (op flanken) Duett (Amazon?)
Ik heb www.lazada.com.ph/products/50pcs-9mm-hol...91f40IzRTUk&search=1 gebruikt een beetje aanpassen zodat ze in de strip passen gaat prima. Mischien dat er in Nederland ook zoiets te verkrijgen is.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-12-2020 08:36 #191536 door Rob Meier (GAST)
Beantwoord door Rob Meier (GAST) in topic Bevestiging sierstrips (op flanken) Duett (Amazon?)
vind na wat rondsnuffelen dit, lijkt speciaal voor Volvo Amazon e.d. te zijn
www.google.com/search?q=sierlijstklem+ku...mgdii=ryjBld9wfCfM6M

Ik haal vandaag mijn net in kleur gespoten nieuwe zijscherm op, en moet dan ook de sierstrips weer aanbrengen.

Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-12-2020 08:45 #191537 door Rob Meier (GAST)
Beantwoord door Rob Meier (GAST) in topic Bevestiging sierstrips (op flanken) Duett (Amazon?)
zie nu dat die ik net gevonden had 2,95 per stuk kosten, maar bij Skandix 77 cent! als je je jele auto ervan wilt voorzien scheelt dat toch leuk
www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/karosse...-zierleiste/1006146/

ik ga maar eens een setje bij Skandix bestellen, kijken hoe dat bevalt
Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-12-2020 09:08 #191538 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Bevestiging sierstrips (op flanken) Duett (Amazon?)
Allemaal weer bedankt voor het meedenken!
Rob, ik zit naar de verschillende plaatjes van de witte kunstof klemmetjes te kijken en het kan eraan liggen dat ik pas een kop koffie op heb maar ik even niet hoe deze werken....
Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-12-2020 09:13 #191539 door Rob Meier (GAST)
Beantwoord door Rob Meier (GAST) in topic Bevestiging sierstrips (op flanken) Duett (Amazon?)
jullie trouwens ook allemaal bedankt, want anders had ik straks weer die oude roestige klemmen op mijn nieuwe zijscherm aangebracht
ik heb geen zin te friemelen met iets van de binnenkant aan te brengen (zoals iemand ook al schreef)
Ja Thom, dat denk ik ook van het plaatje, maar het zijn ook originele volvo onderdelen voor de sierstrip amazon (en andere modellen), dus dat moet dan toch goed zijn zou ik denken. Skandix levert de originelen ook, maar de Skandix eigen namaak kost heel wat minder. Ik heb er net 22 besteld, als het goed is heb ik die volgende week., kan ik mijn ervaring met jullie delen en wellicht nog wat detailfotos bijvoegen :)
Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-12-2020 09:36 #191540 door Arthur Maandag
Beantwoord door Arthur Maandag in topic Bevestiging sierstrips (op flanken) Duett (Amazon?)
Let op: de hierboven beschreven witte kunststof klemmetjes zijn alleen bestemd voor de dunne sierlijst die boven op de deur van de Amazon is te vinden. Zie ook de foto op de Scandix-site, waar je onder het raam de gaatjes voor de lijst ziet zitten.

Je hebt aan deze klemmetjes dus helemaal niets bij de andere sierlijsten op Amazon of Duett. Die lijsten zijn immers veel breder van formaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-12-2020 09:58 #191541 door Rob Meier (GAST)
Beantwoord door Rob Meier (GAST) in topic Bevestiging sierstrips (op flanken) Duett (Amazon?)
Hartelijk dank !
heb net gezien dat mijn voorscherm geen gaatjes heeft, dat wil ik zo laten, de man van de spuiterij zei dat het beter is die met een geschikte lijm vast te zetten (dus a la carassorie kit) bijv Sikkaflex noemde hij. Dan is het probleem van roest in de gaatjes permanent weg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.