Vloerplaat kofferruimte Duett gezocht

Lees meer
26-02-2018 19:08 #175437 door Paul Franse
Vloerplaat kofferruimte Duett gezocht is gemaakt door Paul Franse
Via de facebookpagina ( www.facebook.com/VolvoKlassiekervereniging/ )kwam de volgende vraag van een collega liefhebber uit Duitsland binnen:
"Hallo!
Mein Name ist Dirk Bomhof aus Deutschland und ich besitze einen PV544 und einen P210 den ich gerade voll restauriere. Entschuldigen sie bitte das ich auf Deutsch schreibe. Falls es nötig ist kann ich auch auf Englisch schreiben, notfalls auch niederländisch, da meine Familie ursprünglich aus den Niederlanden stammt und mein Vater die Sprache noch etwas beherrscht.
Jetzt aber zu meinem Problem. Da ich momentan meinen Duett voll restauriere, nachdem ich das Fahrgestell soweit beendet habe, bin ich gerade bei den Blecharbeiten. Mein großes Problem ist, das das Bodenblech des Kofferraums ziemlich marode ist und schon mehrfach geflickt wurde. Ich würde es gerne komplett ersetzen. Aber leider finde ich nirgendwo ein Ersatzblech. Ich bin Mitglied im Volvo Club Deutschland und habe auch dort schon nachgefragt, aber bis jetzt konnte mir niemand weiter helfen. Da in den Niederlanden alte Volvos weiter verbreitet sind, und die Clubs aktiver sind als bei uns, habe ich mir gedacht ich versuche es einmal hier. Vielleicht kennen Sie jemanden der diese Bleche hat nachfertigen lassen. Ich denke das fast jeder Duett das selbe Problem hat.
Es wäre schön wenn sie mir weiter helfen könnten. Ich bedanke mich jetzt schon einmal für Ihre Hilfe.
Mit freundlichen Grüßen Dirk Bomhof"
Vrij vertaald is hij op zoek naar de vloerplaat van de kofferruimte van zijn Duett. Heeft iemand een vervangingsdeel, of kent iemand een liefhebber die zo'n deel nog heeft, of is er een mogelijkheid dit deel na te maken? In de bijlagen foto's van zijn vloerplaat.

Life is what you make it!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Frank van de Luijtgaarden
  • Frank van de Luijtgaarden's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
26-02-2018 21:54 - 26-02-2018 22:21 #175447 door Frank van de Luijtgaarden
Beantwoord door Frank van de Luijtgaarden in topic Vloerplaat kofferruimte Duett gezocht
Of de vloerdelen te koop zijn weet ik niet. Voor de restauratie van m'n Amazon had ik delen van de ribbelplaat nodig (volledig vervangen was niet nodig). Om deze delen te maken heb ik een mal gemaakt en de ribbel in de plaat geklopt. Werkt prima. Voor grote platen kan ik me voorstellen dat deze met een 'bead roller' of pers te maken zijn.

Bijgaand wat foto's.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-02-2018 22:08 #175448 door S.P.H Simon
Beantwoord door S.P.H Simon in topic Vloerplaat kofferruimte Duett gezocht
Vakwerk!
(ik mis in het forum wel de emoticons :-( )

Duett1964-Amazon1965-145(1970)-P1800e(1970)-242(1976)-262(1979)-343'84

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-02-2018 01:21 #175453 door 14508-dummy
Beantwoord door 14508-dummy in topic Vloerplaat kofferruimte Duett gezocht
Het is lastig om alleen op basis van de foto’s de ernst van de roestschade te bepalen, maar ik heb goede hoop dat deze laadvloer nog goed te restaureren is met het plaatwerk van de leuning van een Duett acherbank. Zelf goede ervaringen mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Serge van Ruyssevelt
  • Serge van Ruyssevelt's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
27-02-2018 09:32 #175460 door Serge van Ruyssevelt
Beantwoord door Serge van Ruyssevelt in topic Vloerplaat kofferruimte Duett gezocht
mooi werk Frank

Life is fine in Hungary and to be the only Amazon Combi

1991 trabant combi´
1972 1800 ES
1965 Amazon combi
1965 duett
1957 pv444 l
1956 chevrolet Bel air 2dr http
1956 Chevrolet Nomad (needs full resto)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Frank van de Luijtgaarden
  • Frank van de Luijtgaarden's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
04-03-2018 19:08 #175597 door Frank van de Luijtgaarden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.