Amazon - Zijspiegel rechts geen zicht

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-06-2017 21:24 #169609 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Amazon - Zijspiegel rechts geen zic
Niet alleen de VKV verkoopt die spiegels hoor, lijkt nu wel of je aangeeft dat alleen de VKV shop ondeugelijke spiegels verkoopt, in mijn ogen een beetje kortzichtig. De spiegels worden massaal geproduceerd en door allerlei bedrijven gekocht om weer te verkopen aan de volvo rijders. Ik kocht hem destijds bij een Volvo Oldtimer garage.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Derk Idsardi
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
09-06-2017 21:42 #169610 door Derk Idsardi
Beantwoord door Derk Idsardi in topic Amazon - Zijspiegel rechts geen zic
Ik geef alleen aan de vkv ze verkoopt. Niet meer en niet minder. Er zullen vast andere partijen zij die deze zelfde spiegels verkopen, maar ik zie niet wat dat uitmaakt voor de discussie.

Dat is een constatering van mijn kant. Een ieder is vrij om daar een conclusie uit te trekken...

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-06-2017 21:50 #169611 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Amazon - Zijspiegel rechts geen zicht

Jean-Paul Meijer schreef : Ik heb onlangs een rechter zijspiegel (passagierskant) laten plaatsen met artikelcode 1213604, maar hoe ik de spiegel ook stel, ik krijg er geen goed zicht op. Spiegel zit op dezelfde hoogte als de linkerzijde en als ik op de passagiers stoel zit heb ik op links prima zicht. Enig idee hoe dit kan? Heb ik niet de goede spiegel? Misschien iets met de boling van de spiegel?

Ik lees nergen dat hij hem gekocht heeft bij de VKV jij wel, heb voor de zekerheid nog even alle postings doorgenomen maar de VKV shop komt nergens voor in het verhaal. Bij deze.

• Derk Idsardi
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
09-06-2017 22:03 #169612 door Derk Idsardi
Beantwoord door Derk Idsardi in topic Amazon - Zijspiegel rechts geen zicht
Ook dat staat niet in mijn bericht. Ik zeg alleen dat vkv ze verkoopt niet meer en niet minder.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-06-2017 22:06 - 09-06-2017 22:09 #169613 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Amazon - Zijspiegel rechts geen zic
Zucht
Laatst bewerkt 09-06-2017 22:09 door René Minnebo (GAST).

• Derk Idsardi
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
09-06-2017 22:10 #169614 door Derk Idsardi
Beantwoord door Derk Idsardi in topic Amazon - Zijspiegel rechts geen zic
We zien/lezen het inderdaad verschillend.

Fijne avond!

• Jean-Paul Meijer
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
09-06-2017 22:42 - 09-06-2017 22:44 #169618 door Jean-Paul Meijer
Beantwoord door Jean-Paul Meijer in topic Amazon - Zijspiegel rechts geen zicht
Niet bij de vkv gekocht dit keer, maar deze zijn inderdaad overal verkrijgbaar :)
Ik heb de spiegels nu omgedraaid en rechts s nu nog niet zo slecht, maar links is nu wat minder. Het mooiste zou zijn als ik de orginele, bolle spiegels ergens op de kop kan tikken (de nieuwere zijn plat en vergroten inderdaad) voordat ik de houder wat uitslijp.

Heeft iemand hier nog een orgineel examplaar beschikbaar? Staat hoeft niet nieuw te zijn :)
Laatst bewerkt 09-06-2017 22:44 door Jean-Paul Meijer.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-06-2017 23:05 #169619 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Amazon - Zijspiegel rechts geen zicht
Dat was mij in iedergeval wel al duidelijk. Je zou is bas de koning in Wognum kunnen bellen die staat veel op de beurs met allemaal oud spul wellicht heeft hij nog een origineel exemplaar. Verwacht geen showroom model maar als hij goed is dan kun je hem altijd opnieuw laten verchromen.

• Eugen Wulff
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-06-2017 23:18 #169620 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Amazon - Zijspiegel rechts geen zic
Kwaliteit van nieuwe spiegels is inderdaad zeer slecht..Heb de spiegel er nu een aantal maanden op zitten in begint al flink te roesten..
Ik ga mijn oude bmw spiegel er maar weer op zetten..

• Pieter Singelenberg (GAST)
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
10-06-2017 14:50 #169629 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic Amazon - Zijspiegel rechts geen zic
bij mijn Amazon zijn de spiegels li/re op de zelfde plek geschroefd en ze zijn beiden uitstekend zichtbaar, alleen is wat ik er mee kan zien bedroevend weinig als je dat vergelijkt met de moderne spiegels die de juiste bolling hebben voor bv de dode hoek en vooral rechts geeft maar een hele kleine zichthoek; alle spiegels die ik her en der zie zijn plat/vlak, is er iemand die een betere oplossing heeft?

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD