Bagagerek kofferbak Ja/Nee?

• Henry van Leusden
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
31-12-2014 15:01 #146919 door Henry van Leusden
Beantwoord door Henry van Leusden in topic Bagagerek kofferbak Ja/Nee?
.........'ik heb een rekje op de achterklep van mijn P1800 (zat er bij de koop van de auto al op). Zonder iets erop blijft de klep goed open staan, met iets erop denk ik niet dat hij open blijft staan. Ik heb er nooit een koffer op gehad, dus ik zie er niets van tijdens het rijden (windvang is het dan ook maar weinig). Ik heb er soms het werkplaatshandboek op liggen (lessenaarfunctie) of zet er soms iets op dat ik in de auto wil zetten om de handen vrij te hebben om de auto te openen (als de grond naast de auto nat of vuil is). Ik heb al een achterklep zonder gaten liggen om het rekje bij de toekomstige restauratie van de auto weg te kunnen laten'...........

Oftewel: het verhaal van Rudi gaat ook precies voor mij op. Mooi of niet mooi is een kwestie van smaak natuurlijk, maar de kofferklep zonder gaatjes die ik al een jaar of 15 klaar heb liggen, heb ik er nog steeds niet op gezet. Het rekje heeft ook nog meer praktische kanten, met name op kampeer-vakantie, jawel, want aan bergruimte houdt de 'P' niet over. Het zicht naar achteren verwdijnt dan inderdaad grotendeels, maar dat heb ik opgelost door in het vokomende geval een spiegel aan de bovenkant van de voorruit te monteren in de gaatjes van het rubbertje waar de zonneklep in het midden in valt. geval s

Amazon Combi 1969, P 1800 1964, Moto Guzzi V700 1970, Constructam Coral I 1971.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Perro
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
04-01-2015 12:15 #147007 door Perro
Beantwoord door Perro in topic Bagagerek kofferbak Ja/Nee?
BAGAGEREK KOFFERBAK NEE [ ]
BAGAGEREK KOFFERBAK JA [X]

Als je het wilt proberen en soms met en dan weer zonder wilt rijden schaf dan een los (universeel) rek aan. Ik heb er jaren mee gereden met een Amazon. Ik zou zeggen doen.

Bijlagen:

• Paul Schaap
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
04-01-2015 22:43 #147026 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic Bagagerek kofferbak Ja/Nee?
Ja, dat bedoel ik nu precies: de vorm van de auto wordt geweld aangedaan en het rek schreeuwt je tegemoet....
Sorry, Perro, maar dat is mijn smaak/mening.
Paul

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD