hoe alu binnenschermen plaatsen???
- Rob Spoon
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-11-2014 08:45 #145098
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic hoe alu binnenschermen plaatsen???
Jij start aan de onderzijde van je onderlip zie ik? Dat is lager dan de normale onderzijde van het front. Zit daar een verschil?
Ik heb twee verschillende voorschermen, de lage en de hoge uitsnijding bij de voorwielen, Jij hebt alleen de - latere - hoge uitsnede. Dat zou kunnen bijdragen dat je schermen korter zijn.
Ik heb twee verschillende voorschermen, de lage en de hoge uitsnijding bij de voorwielen, Jij hebt alleen de - latere - hoge uitsnede. Dat zou kunnen bijdragen dat je schermen korter zijn.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-11-2014 15:22 #145104
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic hoe alu binnenschermen plaatsen???
ik neem aan dat je met "onderlip" mijn originele R-sport-spoiler bedoelt? 
en nee, daar start ik niet, maar daar eindig ik als ik aan de achterzijde bij de spatlapsteun begin...
ik zal binnenkort eerst de voorste steun eens aan de bout van de bumpersteun bevestigen, binnenscherm vastzetten met lijmklem, en dan kijken hoe ver ik kom richting achterzijde. volgens Huke is dat de juiste montagevolgorde en zou 't op die manier moeten lukken. ik twijfel daar nog steeds sterk aan...
wordt vervolgd.
en nee, daar start ik niet, maar daar eindig ik als ik aan de achterzijde bij de spatlapsteun begin...
ik zal binnenkort eerst de voorste steun eens aan de bout van de bumpersteun bevestigen, binnenscherm vastzetten met lijmklem, en dan kijken hoe ver ik kom richting achterzijde. volgens Huke is dat de juiste montagevolgorde en zou 't op die manier moeten lukken. ik twijfel daar nog steeds sterk aan...
wordt vervolgd.
Groet, Hans
03-11-2014 17:32 #145109
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic hoe alu binnenschermen plaatsen???
Ja, die sportlip bedoel ik... :lol: Als je net onder de rand van het originele front begint, moet het goed uitkomen. Net daaronder omdat er wat lucht overheen moet stromen.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl