Wat zouden jullie doen?
- Robert Walstra
- Offline
- Senior lid
Dit bleek al snel iets meer dan een plekje. Na alle dreunplaten, isolatie en andere hobbybob plakmiddelen te hebben verwijderd, kwam er meer onder weg. Nog steeds behandelbaar, maar toch iets meer dan in eerste instantie gedacht.
De kofferbak is in het verleden behoorlijk dik in de ML gezet.
Ben al gedeeltelijke begonnen met het verwijderen ervan, maar zat me af te vragen wat nu het beste is als eindresultaat.
- ML helemaal verwijderen en opnieuw ML'en
- ML helemaal verwijderen en opnieuw lakken
- ML laten zitten en bijwerken
Weet iemand trouwens hoe het origineel eruit zag? Ik kom allerlei variaties tegen op het www.
Volvo 1800s (1966) | Eelde
Blog over de restauratie en instandhouding van een Volvo 1800S, bouwjaar 1966.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Kevin de Leuw
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 880
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lars Rengersen
- Offline
- Platinum-lid
Ik zou er een roestomvormer op doen (RX5) en dan afschilderen met RX10 (kun je in RAL kleur laten maken).
Zie ook de samenvatting van de roest test van een Duits blad op deze website. www.oldtimerautosite.nl/alles_over_roest1.htm
Die gaat echter over het beschermen van holle ruimtes, dus niet geheel vergelijkbaar maar wel interessant.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ed van der Zee
- Offline
- Platinum-lid
Ik kan dit voor je doen, geef me een pb als je meer wil weten
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Robert Walstra
- Offline
- Senior lid
Jullie hebben mijn gedachten bevestigd.
@Ed
Bedankt voor het aanbieden van je hulp. Top!
Ik ben eruit en ga alle oude meuk, ook op jullie advies, verwijderen en opnieuw opbouwen.
Bedankt!
Hier kan een slotje op.
Volvo 1800s (1966) | Eelde
Blog over de restauratie en instandhouding van een Volvo 1800S, bouwjaar 1966.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Peter Rumen
- Offline
- Elite-lid
- Berichten: 213
Ik heb je weblog vandaag voor het eerst bekeken omdat ik zelf ook een 68 zestiger P1800S uit Californie heb. Je weblog ziet er leuk uit en zou het zelf wel leuk vinden om een weblog te maken zodat ik mij restauratie vanaf 2008 alsnog kan laten zien aan andere liefhebbers. Leuk dat muntje wat je in de auto hebt gevonden. Ik kwam ook zo'n zelfde muntje in mijn auto tegen bij het stofzuigen in de opening tussen benzinetank aan de achterzijde.
Ik heb me aangemeld voor je site als je weer wat nieuws te melden hebt. Succes met je restauratie.
Grt Peter Rumen
Mijn Volvo rolt, die van jou ook?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Robert Walstra
- Offline
- Senior lid
"Peter Rumen" schreef:
Hallo Robert,
Ik heb je weblog vandaag voor het eerst bekeken omdat ik zelf ook een 68 zestiger P1800S uit Californie heb. Je weblog ziet er leuk uit en zou het zelf wel leuk vinden om een weblog te maken zodat ik mij restauratie vanaf 2008 alsnog kan laten zien aan andere liefhebbers. Leuk dat muntje wat je in de auto hebt gevonden. Ik kwam ook zo'n zelfde muntje in mijn auto tegen bij het stofzuigen in de opening tussen benzinetank aan de achterzijde.
Ik heb me aangemeld voor je site als je weer wat nieuws te melden hebt. Succes met je restauratie.
Grt Peter Rumen
Hoi Peter,
Heb je aanmelding gezien.
Ik zou zeggen ga ervoor en maak dat weblog. Niet alleen voor anderen erg leuk, maar ook voor jezelf om zaken bij te houden. Toevallig dat je eenzelfde muntje hebt gevonden zeg. Zouden al die "Amerikanen" dat hebben. :shock:
Succes met je eigen restauratie!
Volvo 1800s (1966) | Eelde
Blog over de restauratie en instandhouding van een Volvo 1800S, bouwjaar 1966.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rene Brandt
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1152
voor bodembescherming vind ik de mengverhouding 50/50 ideaal.
voor onderhoudswerk ben je dan in 1 handeling klaar.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Arnold de Groot
- Offline
- Platinum-lid
- Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
- Berichten: 680
Mvg
Arnold
Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Reinoud ter Braake
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 379
Stel niet uit, maar doe het vandaag
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.