behandelingsmethode doffe lak

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-08-2003 21:12 #65091 door
Beantwoord door in topic behandelingsmethode doffe lak
Rood is hoe dan ook een ramp voor alle soorten schilders en spuiters. Heeft iets te maken met het eerder aangeslagen worden van de moleculen door UV-licht. Mijn ervaringen met commandant zijn oke, het is een goeikope manier om toch nog wat van je glans te redden, hij wordt daarna wel weer wat sneller dof maar eens in de drie -vier maanden een zeer riante laag (inderdaad) turtle wax erop en je houdt hem heel aardig.Hoop werruk maar zeker de moeite waard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-08-2003 09:16 #65090 door
Beantwoord door in topic behandelingsmethode doffe lak
Jongens neem van mij aan (ik heb eeb rode amazon) dat je met poetsen hem weer een korte tijd mooi kan krijgen maar dat het verder een hopelose zaak is. De rode lak word dof. Een definitieve oplossing is de auto over laten spuiten en er een blanke lak overheen laten zetten. Alleen hiermee ben je van de problemen af. De blanke lak is dan de bescherm laag. Volgens de autospuiters ben je dan van het dof worden af. Sorry dat ik jullie moet terleurstellen met het poets werk. Ik heb er zelf heel wat poets uren op zitten, maar steeds werd de wagen weer dof.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-08-2003 12:58 #65089 door
Beantwoord door in topic behandelingsmethode doffe lak
Is helaas wel een behoorlijke hap duurder dan een paar potjes poets.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-08-2003 01:30 #65088 door
Beantwoord door in topic behandelingsmethode doffe lak
Inderdaad duurder maar de blanke lak is de enige juiste oplossing na een spuitbeurt. Zelf ervaring na 10 jaar nog een frisse kleur zonder poetsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-08-2003 11:14 #65087 door
Beantwoord door in topic behandelingsmethode doffe lak
Enig idee wat daarvan de kosten zijn?Er van uit gaande dat alle voorpoetswerk al zelf gedaan is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-08-2003 00:55 #65086 door
Beantwoord door in topic behandelingsmethode doffe lak
Ik heb een spuiter gevonden die de hele auto voor 850 euro's weer een nieuw jasje wil geven. Dan moet ik wel de hele auto spuitklaar hebben gemaakt. Blanke lak zal ook wel in die richting komen, er moet afgeplakt en gespoten worden en daar gaan de uren inzitten. Als je me op darus@xs4all.nl mailt dan kan ik je het emailadres van die spuiter geven dan kun je het zelf ook even vragen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-08-2003 01:03 #65085 door
Beantwoord door in topic behandelingsmethode doffe lak
Als ik geld heb dan wordt het een spuit/lak-klus... tot die tijd wordt het boenen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.