apk: laswerk, dorpels & chassis

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-11-2003 13:41 #66345 door
Beantwoord door in topic apk: laswerk, dorpels & chassis
Ik ben op dit moment bezig met inventarisatie, ik heb ook de stukken waar het om gaat kaal gemaakt met een staalborstel op de haakseslijper, het volgende heb ik al "geleerd":<BR><BR>- kaal maken van de stukken waar het om gaat helpt enorm, je ziet wat er werkelijk aan de hand is (ik kwam enorme delen plamuur tegen, en kreeg eronder te zien wat er werkelijk rot is), en doorgaan tot je goed metaal kaal hebt...<BR>- vraag op wat de reparatieplaten kosten, ik heb de kosten van het plaatwerk nu op een rij en kan zo bepalen of het het waard is om plaatwerk te kopen of te (laten) maken<BR>- ik heb wel gezien dat het echt goed doen belangrijk is, ik haal er nu stukken uit waar volgens mij 2 of 3 keer een stuk ingelast is, zo blijf je bezig..<BR><BR>De zijkanten zijn voor mij nu wel duidelijk, ik ga de dorpels en de wielrand van het achterwiel laten doen. Ik kwam er ook achter dat m'n kofferbak ook aandacht verdient, wellicht is het handig om dit in 1 keer te doen. Ik ga zo een nieuwe vraag plaatsen over mensen die ervaring hiermee hebben. Ik denk erover om hier eerst zelf mee aan het werk te gaan en dan de professional de zijkanten te laten doen die dan netjes aan kunnen sluiten op mijn werk.<BR><BR><BR>Dit is geen vraag, maar info voor die personen die de zoek gebruiken..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-11-2003 18:57 #66344 door
Beantwoord door in topic apk: laswerk, dorpels & chassis
volgens mij wordt het helemaal niets met die rotte bak. als ik het zo lees is er nog veel meer rot dan alleen de dorpels en wat balkjes. heb je de balken onder de voorspatborden al bekeken???? als de rest al zo slecht is moeten deze 9 van de 10 keer ook vervangen worden en dit is absolute niet goedkoop (denk eraan een p1800 is net zo gevoelig voor roest dan een alfa romeo uit de 80er jaren)bekijk hem dus nog maar eens echt goed voordat je er een penny aan uit geeftrust roest nooit en zeker niet bij een p1800veel plezier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.