Nou gelukkig maar wat dat chassisnummer betreft. Ik heb er echt over zitten zweten, want de Nederlands wet schrijft voor dat bij een auto met apart chassis, het nummer dus in dat chassis hoort te zijn geslagen. Maar niet bij Volvo dus. En de auto is geimporteerd en heeft een Nederlands kenteken, dus het zal zo wel goed zijn.
En Willy, de P210 heeft bij het A model nog een B16, en dus ook een B16-vooras, waarbij het hulpstuurhuis op het subframe gelast is. Later met de B18 uitvoering werd het hulpstuurhuis op de chassisbalk geschroeft. Mijn subframe was echter doorgeroest en ik had nog een B18 subframe liggen. Eerst nog geprobeerd of ik alles om zou bouwen naar B18 stuurinrichting, maar daarvoor moest ik zoveel nieuw kopen, dat ik heb besloten om het oude B16 hulpstuurhuis over te zetten. Dat heeft me wel een weekje meten gekost voordat ik er van overtuigt was dat ik de goede stuurgeometrie te pakken had, en daarna heb ik hem door een ervaren lasser vast laten lassen.