codes en water in interieur

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2005 09:27 #72478 door
Beantwoord door in topic codes en water in interieur
De lekkage achterin kan ook komen via de gaten voor de chroomlijsten, check even of deze goed zijn afgekit.
De S-codes zijn "special" codes voor bijzondere uitvoering. Helaas heb ik nog nooit een lijst hiervan kunnen bemachtigen.
Two-tone bekleding ? wederom een vraag aan lezers van dit forum. Iemand ?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2005 21:08 #72477 door
Hallo Forum, ik zou me niet te veel hoofdbrekens maken over een two-tone interieur. Wat ik heb is een bijelkaar 'gezocht' geheel. Zo heeft een zwart deurpaneel een kaartenbak en de andere niet; hoort niet op een '69-er te zitten. Interieur is leuk, belangrijker is dat t'ie goed loopt en dat doet t'ie. Gr. Ernst

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2005 07:07 #72476 door
lekkage in kofferbak ook mogelijk via achterlichten? ivm rubber defect of draad tussen rubber, dit heb ik nl bij een xantia gehad, verbazend hoeveel water een mat kan opnemen!!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2005 11:16 #72475 door
Ik had in mijn P1800 ook altijd water voor de stoel liggen en dat kwam via de rubbers van de ruitenwissers. Ik weet niet of dat bij een Amazon ook zo zit maar weet wel dat het een veelvoorkomende kwaal bij de P1800 is. Je zoekt je rond, kit alles goed af maar vergeet die rotrubbers bij de ruitenwissers.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD