embleem overdrive
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2006 23:31 #79466
door
Beantwoord door in topic embleem overdrive
Als ik het goed begrijp gaan jullie de kleur ook veranderen? Scheelt dat nu echt veel in waarde, of valt het wel mee? Mijn man wilde eerst pertinent de originele kleur, maar toen hij er één had gezien had hij ook liever "onze" donkerblauwe. En zelfs als je hem ooit weg doet, je zit tot die tijd wel tegen een kleur aan te kijken die je niet zo mooi vindt. Persoonlijk vind ik donkerblauw net zo goed bij de lichtbruine bekleding passen als donkergroen, en we hebben ook nog blauwe matten... Wat is wijsheid?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2006 00:59 #79465
door
(Origineel) Blauw is voor een combi mijn inziens erg mooi. Bij verkoop zal dit mogelijk opwegen tegen het nadeel van niet origineel zijn. Trouwens geld ben je met klassieker rijden toch al kwijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2006 01:34 #79464
door
Fijn om te horen, ik begon alweer te twijfelen. De spuiter wil hem het liefst zo licht mogelijk hebben, dan vallen eventuele oneffenheden het minst op. We wonen echter in de polder en dan ziet de combi er na een dag al niet meer uit. En laten we het maar niet over geld hebben... Ook al hou je er van te voren rekening mee, je komt toch voor (dure) verrassingen te staan. Maar als hij af is is het een plaatje en dan ben je alle tegenvallers al weer snel vergeten, hoop ik.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2006 11:30 #79463
door
Ik vind ook dat als je toch gaat spuiten je de kleur moet nemen die jij het mooist vind.Zelf heb ik een lichtgroene combi met groen interieur maar ik zou hem het liefste zwart zien...Volgens mij zijn er nooit zwarte combi's gemaakt dus orgineel kan het dan nooit zijn wel uniek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2006 15:56 #79462
door
Allemaal bedankt voor het delen van jullie mening. Mijn man en ik hadden al uitgebreid gesproken over de kleur en besloten om te kiezen voor donkerblauw. Er zijn al een aantal dingen niet origineel aan de auto(motor + overdrive, achterruitverwarming, ventilatierooster en ik geloof dat een motorkap met "snor" ook niet op een combi uit '68 thuishoort). Ik ging echter toch weer twijfelen, maar het wordt uiteindelijk toch kleur 96. De spuiter heeft gisteren een staaltje meegegeven en het is echt een hele mooie kleur. Het overdrive embleem laten we toch maar weg. Over een week of vier krijgen we hem terug en kunnen we beginnen met opbouwen. We zullen zeker nog de nodige vragen hebben die we hier zullen stellen. Fijn dat dit forum er is!