Ervaringen nachtrit 6-7 april 2013

  • Lodewijk van Donselaar
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
07-04-2013 22:41 #125835 door Lodewijk van Donselaar
Beantwoord door Lodewijk van Donselaar in topic Ervaringen nachtrit 6-7 april 2013
Ook ik heb samen met twee maten meegedaan ( met z'n drieën, ) Heb zelf al meer rally ervaring, maar vond de rit pittig. Vooral het aantal vragen.

We zijn om 20:08 gestart. en waren tussen 00:45 en 1:00 ( kwamen als 5e team binnen ) klaar met het eerste deel. het tweede deel hebben we gereden in 03:53:24 minuten. Uiteindelijk zijn we rond 5:35 gefinisht.

Totaal hadden we 41 letters. ( wel een paar vragen gemist ).

De rally zat goed in elkaar. en ik heb met veel plezier gereden.

We zijn bij het industrieterrein ( bij het zoeken naar de cillo) nog "achtervolgd" door de beveiliging. ze hebben geloof ik wel 10 minuten achter ons aangezeten.

De texaco waar onze passen niet werkten, was een kleine tegenslag, maar gelukkig kwamen we iets verder op een BP tegen die wel open was,

Het was puur genieten, en ik ben benieuwd naar de uitslag.

Met betrekking tot de auto, die heeft zich voorbeeldig gedragen, het was de eerste rally die ik met deze auto reed, ik ben ervan overtuigd dat er zeker meer gaan volgen!

@ ORGANISATIE: Zeer bedankt voor de hartelijke ontvangst en uitzetten van een mooie rally!!!

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Lodewijk van Donselaar
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
07-04-2013 23:01 #125836 door Lodewijk van Donselaar
Beantwoord door Lodewijk van Donselaar in topic Ervaringen nachtrit 6-7 april 2013
PS, heb helaas niet zo veel foto's gemaakt als ik zou willen, ik geloof dat ik er maar 4 heb, als het goed is heeft mijn navi nog een paar meer foto's gemaakt, ook van andere deelnemers ( maar deze moeten nog ontwikkeld worden ( je het bestaat nog ))
Mochten hier nog goede foto's tussen zitten, zal ik deze online zetten!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-04-2013 21:17 #125873 door Lars Weffers
Beantwoord door Lars Weffers in topic Ervaringen nachtrit 6-7 april 2013
Vond de organisatie trouwens erg vriendelijk en enthousiast!!
Klein puntje van kritiek: er hadden misschien wat minder vragen in mogen zitten en wat meer letters langs de weg zodat je vaker wist of je goed zat! ;)

Verder heb ik het echt naar mijn zin gehad, voor het eerst een lang stuk gereden in mijn Volvo en dan is hij ook nog heel gebleven :)


Echt super! Complimenten voor de organisatie, en Steven voor de presentatie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.