Lid worden van een oldtimer vereniging met eigen werkplaats

Lees meer
10-04-2012 20:50 #112607 door Zon
Dat is mooi!
Zou je ook even een berichtje willen posten in dit topic:

Sleutelruimte gezocht

Dan houden we het bij elkaar.
Alvast bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-04-2012 21:33 #112610 door René Besseling
Beantwoord door René Besseling in topic Lid worden van een oldtimer vereniging met eigen werkplaats
Ehm... Zon, wat bedoel je precies? Er is nog niks beklonken en wat ik proef aan de reacties is dat het goedkoper moet wil er animo zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-04-2012 21:35 #112611 door René Besseling
Beantwoord door René Besseling in topic Lid worden van een oldtimer vereniging met eigen werkplaats
@ Michiel: leuk dat jij ook in Maastricht woont en ook wel een sleutelplek zou willen, misschien is er iets te regelen en 2 zien meer dan 1...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-04-2012 21:44 #112612 door Zon

"René Besseling" schreef:
Ehm... Zon, wat bedoel je precies? Er is nog niks beklonken en wat ik proef aan de reacties is dat het goedkoper moet wil er animo zijn.


Ik reageerde op de bijdrage direct voor mij (die nu op de vorige pagina staat), waarin Jasper ook iets zoekt in de regio Rotterdam (net zoals ik...).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-04-2012 22:28 #112670 door René Besseling
Beantwoord door René Besseling in topic Lid worden van een oldtimer vereniging met eigen werkplaats
Maar goed, Michiel heeft dus interesse in 'n sleutelruimte in Maastricht maar niet persé deze, verder niemand meer?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-04-2012 23:08 #112719 door René Besseling
Beantwoord door René Besseling in topic Lid worden van een oldtimer vereniging met eigen werkplaats
Ben vandaag wezen kijken, ruimte is aan de krappe kant voor 3 personen dus ivm de betaalbaarheid denk ik dat ik het maar afblaas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.