Lid worden van een oldtimer vereniging met eigen werkplaats

Lees meer
17-02-2012 15:49 #110746 door geul
Hoi,

Ik ben lid en zit in het bestuur van een oldtimer vereniging, deze oldtimer vereniging is in het bezit van een eigen werkplaats met brug lasapparaat enzo.
Er is nog plaats voor enkele leden bij ons, de werkplaats is gevestigd in soest, dus voor mensen die ver uit de buurt wonen van soest in het niet interesant. De contributie bedraagt 20 euro per maand.

Voor mensen met interesse hier een link naar de website van onze vereniging.

www.g-o-v.nl/

Heb je interesse stuur mij dan een mail en dan maken wij een afspraak om eens te komen kijken in onze werkplaats.

Gr Morpheus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-02-2012 17:06 #110752 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Lid worden van een oldtimer vereniging met eigen werkplaats
Leuk initiatief!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-04-2012 22:33 #112308 door René Besseling
Beantwoord door René Besseling in topic Lid worden van een oldtimer vereniging met eigen werkplaats
Bestond zoiets maar in de regio Maastricht-Heerlen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-04-2012 10:12 #112360 door 11019-dummy

"René" schreef:
Bestond zoiets maar in de regio Maastricht-Heerlen...

ook zonder werkplaats zijn er in onze omgeving genoeg Volvo eigenaren die elkaar willen helpen met raad en/of daad.
Heb jij een blauw/witte Amazon en cruise je vaker door Maastricht? meld je dan even met een PB.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-04-2012 17:22 #112378 door René Besseling
Beantwoord door René Besseling in topic Lid worden van een oldtimer vereniging met eigen werkplaats
Nope, heb een lichtblauwe Amazone combi, maar woon wel in Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-04-2012 19:28 #112384 door 11019-dummy
ik heb deze auto een paar keer gezien in Maastricht, zodoende.
als jij vragen of problemen hebt waarbij ik je evt. kan helpen mag je natuurlijk ook contact opnemen, dat wilde ik eigenlijk zeggen. ik heb zelf ook een blauwe combi.
gr. Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-04-2012 23:22 #112386 door Zon
Inderdaad goed initiatief.

Ik heb hier wel eens gepolst of er belangstelling voor was in regio West.
Maar daar helaas was geen respons op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-04-2012 07:28 #112391 door René Besseling
Beantwoord door René Besseling in topic Lid worden van een oldtimer vereniging met eigen werkplaats
Bedankt, Jacques! Woon jij dan ook in Maastricht? Fijn dat ik als nieuweling zo hartelijk wordt opgenomen in de club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-04-2012 09:04 #112393 door 11019-dummy
René, je hebt een PB'tje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-04-2012 19:21 #112493 door René Besseling
Beantwoord door René Besseling in topic Lid worden van een oldtimer vereniging met eigen werkplaats
Om dit topic maar even te kapen: weet iemand sleutelruimte te huur in (de omgeving) Maastricht? Want het is toch wel verrekte handig om niet alles op straat te hoeven doen. Tot nu toe is het me vaak wel gelukt om reparaties op te hakken in dagklussen, maar aan mijn vers aangeschafte combi zitten toch wel een paar wat grotere klussen en het is toch wel fijn als je daarvoor niet steeds tijdelijke ruimte bij anderen moet zien te ritselen. Zijn er misschien ook andere mensen uit Maastricht die sleutelruimte zoeken en misschien een plek willen delen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.