subwoofer Amazon combi

Lees meer
08-07-2013 20:31 #129571 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic subwoofer Amazon combi
Ff wat anders, Joost, je hebt de drie punts gordels achter ook mooi weggewerkt, mag ik je vragen hoe je de ovale gaten in de raamdorpel hebt gemaakt?

Groeten, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Joost Buiting (GAST)
  • Joost Buiting (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
08-07-2013 20:44 #129572 door Joost Buiting (GAST)
Beantwoord door Joost Buiting (GAST) in topic subwoofer Amazon combi

"Hans Wassink" schreef:
Ff wat anders, Joost, je hebt de drie punts gordels achter ook mooi weggewerkt, mag ik je vragen hoe je de ovale gaten in de raamdorpel hebt gemaakt?

Groeten, Hans


Volgens mij met een heel dun slijpschijfje (1mm) en een veil!
Hier een link, ik heb er ooit iets over geschreven.

gordels ama combi

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-07-2013 23:07 #129584 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic subwoofer Amazon combi
Slijpen in een gemonteerde en gelakte auto zou ik vanwege inbrandend slijpstof niet doen (ik heb eens ruiten moeten vervangen vanwege zulk werk door een vorige eigenaar), twee gaten op de uiteinden van het ovale gat boren en ertussen wegzagen/vijlen lijkt mij beter.
groeten, Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Cander van der Veer
  • Cander van der Veer's Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
09-07-2013 15:10 #129610 door Cander van der Veer
Beantwoord door Cander van der Veer in topic subwoofer Amazon combi

Bijlage niet gevonden

geen subwoofer, maar toch heel fijn.



Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Joost Buiting (GAST)
  • Joost Buiting (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
09-07-2013 16:47 #129613 door Joost Buiting (GAST)
Beantwoord door Joost Buiting (GAST) in topic subwoofer Amazon combi

"Cander van der Veer" schreef:
foto.jpg

Bijlage niet gevonden

geen subwoofer, maar toch heel fijn.


Op deze manier heb je inderdaad meteen een opbergvak voor diverse prullaria!
Ik zie wel elk kind heeft zijn eigen speaker!! :D :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-07-2013 21:42 #129637 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic subwoofer Amazon combi
Ja, Pioneer maakt leuke dingen die over t algemeen de beloftes goed waarmaken!
Ik heb zelf ook een actieve 150W subwoofer van Pioneer, maar dan type TS-WX22A. ik weet niet of deze nog in de handel is en heb 'm een paar jaar gelden voor een paar tientjes op marktplaats gekocht.
Het voordeel van deze is dat de afmetingen dusdanig klein zijn, circa 25x25x10cm dat-ie makkelijk onder de vloer van de 145 past (ik heb 'm in de rechter "reservewielbak"); maar hij past ook b.v. gewoon onder je stoel! omdat alleen de lage frequenties worden weergegeven maakt 't eigenlijk niet uit waar je 'm plaatst, t dreunt toch wel door ;) .
ondanks de afmetingen echt een verbluffend geluid! het apparaat heeft verschillende ingangen (line (aux) direct vanuit je autoradio, of gewoon parallel aan je speakers), eigen voeding (bij mij direct vanaf de accu met een draadzekering) en een geschakelde voeding om 'm aan en uit te zetten (ofwel via schakelaartje achter contactslot, ofwel via b.v. e-antenneuitgang van de radio). daarnaast een bedrade afstandsbediening voor frequentie en volume.
echt een aanrader en in iedere auto wel ergens weg te moffelen; ik zie regelmatig mensen achterin m'n 145 naar een grote subwooferkist zoeken; tevergeefs :lol:

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Joost Buiting (GAST)
  • Joost Buiting (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
09-07-2013 21:53 #129641 door Joost Buiting (GAST)
Beantwoord door Joost Buiting (GAST) in topic subwoofer Amazon combi

"Hans Latenstein" schreef:
Ja, Pioneer maakt leuke dingen die over t algemeen de beloftes goed waarmaken!
Ik heb zelf ook een actieve 150W subwoofer van Pioneer, maar dan type TS-WX22A. ik weet niet of deze nog in de handel is en heb 'm een paar jaar gelden voor een paar tientjes op marktplaats gekocht.
Het voordeel van deze is dat de afmetingen dusdanig klein zijn, circa 25x25x10cm dat-ie makkelijk onder de vloer van de 145 past (ik heb 'm in de rechter "reservewielbak"); maar hij past ook b.v. gewoon onder je stoel! omdat alleen de lage frequenties worden weergegeven maakt 't eigenlijk niet uit waar je 'm plaatst, t dreunt toch wel door ;) .
ondanks de afmetingen echt een verbluffend geluid! het apparaat heeft verschillende ingangen (line (aux) direct vanuit je autoradio, of gewoon parallel aan je speakers), eigen voeding (bij mij direct vanaf de accu met een draadzekering) en een geschakelde voeding om 'm aan en uit te zetten (ofwel via schakelaartje achter contactslot, ofwel via b.v. e-antenneuitgang van de radio). daarnaast een bedrade afstandsbediening voor frequentie en volume.
echt een aanrader en in iedere auto wel ergens weg te moffelen; ik zie regelmatig mensen achterin m'n 145 naar een grote subwooferkist zoeken; tevergeefs :lol:


Juist en je hebt echt een veeeeel beter geluid niet alleen het volume maar ook de kwaliteit!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-07-2013 14:02 #130004 door Joop Verhagen
Beantwoord door Joop Verhagen in topic subwoofer Amazon combi
Ik neem aan dat jullie ook een andere radio dan de originele radio hierop hebben aangesloten? Zelf heb ik 2 kistjes gemaakt ook met pioneer speakers voor de amazon combi met een radio cd speler met aux aansluiting. Dit geeft een mooi geluid als de auto niet loopt maar zodra je de auto start en loopt hoor je allerlei tikken door de boxen. Hebben/hadden jullie hier ook last van of heeft iemand een idee hoe je dit oplost?

'65 Amazon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Joost Buiting (GAST)
  • Joost Buiting (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
24-07-2013 21:30 #130112 door Joost Buiting (GAST)
Beantwoord door Joost Buiting (GAST) in topic subwoofer Amazon combi

"Joop Verhagen" schreef:
Ik neem aan dat jullie ook een andere radio dan de originele radio hierop hebben aangesloten? Zelf heb ik 2 kistjes gemaakt ook met pioneer speakers voor de amazon combi met een radio cd speler met aux aansluiting. Dit geeft een mooi geluid als de auto niet loopt maar zodra je de auto start en loopt hoor je allerlei tikken door de boxen. Hebben/hadden jullie hier ook last van of heeft iemand een idee hoe je dit oplost?


Als ik het goed heb zou je de dynamo moeten ontstoren, maar het kan ook zijn dat de massa van de radio niet goed is als deze slecht is dan gaat de massa via de antennen en dit kan storing veroorzaken.
Ook komt het wel eens voor dat de ontsteking stoort.

Ik zou beginnen met de massa, dan dynamo (automaterialen zaak) en als laatste ontsteking

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-07-2013 19:08 #130152 door Joop Verhagen
Beantwoord door Joop Verhagen in topic subwoofer Amazon combi

"Joost Buiting" schreef:

"Joop Verhagen" schreef:
Ik neem aan dat jullie ook een andere radio dan de originele radio hierop hebben aangesloten? Zelf heb ik 2 kistjes gemaakt ook met pioneer speakers voor de amazon combi met een radio cd speler met aux aansluiting. Dit geeft een mooi geluid als de auto niet loopt maar zodra je de auto start en loopt hoor je allerlei tikken door de boxen. Hebben/hadden jullie hier ook last van of heeft iemand een idee hoe je dit oplost?


Als ik het goed heb zou je de dynamo moeten ontstoren, maar het kan ook zijn dat de massa van de radio niet goed is als deze slecht is dan gaat de massa via de antennen en dit kan storing veroorzaken.
Ook komt het wel eens voor dat de ontsteking stoort.

Ik zou beginnen met de massa, dan dynamo (automaterialen zaak) en als laatste ontsteking


De massa heb ik al rechtstreeks op de - pool van de accu. Moet ik er dan een nieuwe dynamo inzetten? Is er niet iets dat ik tussen de plus en de radio in kan zetten dat het storen voorkomt?

'65 Amazon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.