contactslot b20 motor

• Ineke Hekman (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
02-07-2009 11:10 #92447 door Ineke Hekman (GAST)
Beantwoord door Ineke Hekman (GAST) in topic contactslot b20 motor
<p>Even voor de duidelijkheid het gaat om een volvo 145 met stuurslot uit 1972,ik heb begrepen van heren garage houders die ik gebeld heb dat amazones het zelfde contact slot hebben, en ze daarom nogal zeldzaam zijn?!</p><p>Wat ik zou willen doen is het contactslot met behuizing van het stuurslot plaatsen, en om het geheel "te ontzien" een startknop plaatsen. Zo hoef ik het geheel alleen te gebruiken om de auto van het stuurslot te halen,en op het contact te zetten daarna kan ik 'em dan starten met de startknop. (Zoals Gert Vegter schreef)</p>

God" spare me from the desire of seeking; Love, Approval and Appreciation.....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gert Vegter
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
02-07-2009 19:15 #92446 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic contactslot b20 motor
In mijn reactie ben ik ervan uit gegaan dat je een Amazon had, want problemen met het contactslot komen bij dat type wel vaker voor. Nu dat niet het geval blijkt te zijn, zou ik vooralsnog eerst maar het reeds aangeschafte tweedehands exemplaar monteren, want voorzover ik weet staan contactsloten van de 140-serie er niet om bekend dat ze vaak defect raken. In ieder geval heb je dus geen contactslot dat in het dasboard zit gemonteerd, hetgeen betekent dat vervanging door een niet origineel contactslot (zoals door mij genoemd) geen optie is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD