rijden op gas

• Gerard Goes (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-09-2009 18:16 #93119 door Gerard Goes (GAST)
Beantwoord door Gerard Goes (GAST) in topic rijden op gas
@Rene, dat is nog eens een goede tip, heb er nooit bij stil gestaan dat het ook wel eens niet zou lukken hmm.
Wat ik wel raar vind is dat het lijkt alsof de tank steeds een beetje groter wordt want 4 weken terug ging er max 40 liter in en vandaag bijvoorbeeld ging er 42,5 liter in de tank

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
24-09-2009 19:50 #93118 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic rijden op gas
<p>da's mooi, als je tank groeit! ;-)</p><p>ik heb overigens ook last van het fenomeen dat er de ene keer meer LPG in kan dan de andere keer. dit is denk ik te wijten aan het feit dat je de tank de ene keer nou eenmaal verder leeg rijdt dan de andere keer. je hebt pas door dat je tank leeg is als hij gaat inhouden op het moment dat je wat meer gas geeft, dus de enen keer merk je dat wat eerder dan de andere.</p><p>ook heeft het volgens mij te maken met het afslagpunt van verschillende LPG-pompen. ik heb het idee dat er bij het ene tankstation meer in gaat dan bij een ander. hoewel, kan dit eigenlijk wel? in de tank zit een 80% begrenzing en ik weet eigenlijk niet hoe deze werkt. op druk? op niveau met vlotter? als het op druk is dan speelt de omgevingstemperatuur ook nog mee. </p><p>wie weet hoe dit zit?</p>

Groet, Hans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD