Kenteken

• Marc van der Marek (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
07-10-2009 16:57 #93252 door Marc van der Marek (GAST)
Beantwoord door Marc van der Marek (GAST) in topic Kenteken
<p>En wat als die combi nou kersvers van de Amerikaanse straat was geroofd, in een container geschoven en ge&euml;xporteerd? Ook goedbedoelde fraude is feitelijk nog steeds fraude, en chassisnummers zijn ervoor om fraude en diefstal te voorkomen.</p><p>Ik heb wel eens nul weggeplamuurd omdat het nummer door een typefout niet overeenkwam met het papiertje (dit had de keurmeester voor de verandering w&eacute;l gezien). Valsheid in geschrifte, ik lig er nog wakker van.</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
07-10-2009 17:27 #93251 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Kenteken
<p>Tsja Ren&eacute;, als je het niet snapt, dan snap je het niet. </p><p>Fout is fout, en ik ben echt geen moraalridder hoor. Marc heeft ook gewoon een punt. </p><p>(Ik zou w&eacute;l gewoon gaan slapen hoor Marc!)</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-10-2009 08:39 #93250 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Kenteken
<p>Goed dan deze nog even, op de sloop staat een oldtimer. Kenteken al jaren terug vernietigd, ding opgekocht jaren in de schuur wachten op restauratie eindelijk klaar en dan gezeik met de RDW. Er zijn zat verhalen bekend dat men tegen de bureaucratie van de RDW oploopt en dan als nog via een omweg toch een kenteken d'r op krijgen. </p><p>En dan deze nog, iemand koopt een cabrio kever voor weining met papieren maar volledig rot. De man is zelf schade hersteller en heeft van een goede bassis van een dichte kever de cabrio in ere hersteld. En ook met alle details die Karmann ook gebruikte, dus alle verstevigingen, hetzelfde laswerk met vertinnen etc etc.</p><p> </p><p>Vinden jullie het dan nog steeds zo erg .</p><p>Wisten jullie trouwens dat er zat BOVAG garage bedrijven zijn die zelf een nr inslaan of de klant adviseren dit even thuis te doen en dan weer terug kunnen komen. Zelf met een peugeotje 205 gehad, nr deels te roestig om goed af te lezen, geen probleem zegt de garagist en hij pakt de slagletters en cijfers en klaar, ook geen geld onder de tafel door en dan als kers op een taart er een steekproef overheen. </p><p> </p><p>Ennu Tom misschien snap ik het idd niet, als ik maar zelf weet tot hoe ver ik kan gaan. En ik slaap elke dag heerlijk trouwens.</p><p> </p>

• Rudolf Kleyn
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-10-2009 14:29 #93249 door Rudolf Kleyn
Beantwoord door Rudolf Kleyn in topic Kenteken
<p>Om een Amerikaanse presidentskandidaat aan te halen:</p><p>Would you buy a second hand car from this man?</p><p> </p>

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-10-2009 19:29 #93248 door Tom Steverink
<p>The only possible answer: "nope"</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-10-2009 22:22 #93247 door René Minnebo (GAST)
<p>Goh wat het aanbieden van een kenteken zo'n commotie teweeg brengt en dat er op bassis van voorbeelden die in mijn ogen in het grijze gebied zitten men iemand gelijk veroordeeld. Ik kan mezelf in de spiegel aankijken maar ik vraag me af of jullie dat ook lukt. </p>

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-10-2009 08:50 #93246 door Tom Steverink
<p>Nou, Ren&eacute;, commotie? </p><p>Ik zeg wat ik ervan vind en dat is een principe. Veroordelen gaat nog heel anders hoor.</p><p>Jij mag er gerust anders over denken, maar als ik je daardoor niet zo betrouwbaar vind, mag ik dat ook zelf weten?'</p><p>En waarom ik me niet "in de spiegel zou kunnen aankijken" is me helemaal onduidelijk. </p><p>En over dat slapen: ontzettend flauw, want dat was over Marc's opmerking, en niet of jij wel slaapt. </p><p> </p><p>Ik stel voor het hierbij te laten, want het is duidelijk: we zijn het niet met elkaar eens en ik heb deze discussie wel gezien.</p><p> </p>

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-10-2009 10:11 #93245 door René Minnebo (GAST)
goed voorstel Tom

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD