Verschillen amazon sedan <-> combi

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
03-01-2010 11:18 #94096 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Verschillen amazon sedan <-> combi
<p>hoi AmaZon, ben je je sedan nu al zat? is-t-ie goed blijven rijden na het afstellen?</p><p>40 jaar geleden week de Combi inderdaad af van de sedan. In die 40 jaar is er natuurlijk zoveel aan de auto's gesleuteld en, al dan niet origineel, veranderd dat een theoretische vergelijking weinig zin heeft. ga gewoon lekker proefrijden dan merk je de onderlinge verschillen in de praktijk. ik bedoel hiermee te zeggen dat er bijvoorbeeld vast wel Combi's kunnen zijn die stiller zijn dan een sedan. kwestie van isolatie, type achteras, slijtage, overdrive, etc. </p><p>let vooral goed op het chassis en het plaatwerk; onderdelen als achterassen, overdrive's en desnoods motoren zijn relatief eenvoudig te vervangen; op plaatwerk loop je leeg als je het moet laten doen! </p>

Groet, Hans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ama Zon (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
03-01-2010 21:35 #94095 door Ama Zon (GAST)
Beantwoord door Ama Zon (GAST) in topic Verschillen amazon sedan <-> combi
Hoi Hans,
Nee hoor ik ben er nog steeds blij mee en hij rijdt ook nog steeds goed. Alleen de laatste weken heb ik er niet veel mee gereden vanwege de sneeuw en pekel.

En de combi kwam ik toevallig tegen. Zo gaat vaak: als je er niet op zoek naar bent, kan kruist het je pad. Hij zag wel aardig uit. Ik zal binnenkort nog eens vragen of ik een proefritje kan maken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD