KAMPEERWEEKEND!
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-02-2010 10:22 #94393
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic KAMPEERWEEKEND!
Jammer dat het zon eind rijden is Dries!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-02-2010 10:36 #94392
door Niek de Boer
Bovendien heb ik het op dit moment te druk met het uitkijken naar de postbode die mij de lang verwachte jubileumraamsticker en de fraaie nieuwe lidmaatschapskaart komt bezorgen!!!Ik neem aan dat de sticker nog voor het jubileumfeest komt,,zodat onze clubautos daarmee zijn uitgerust als de -al dan niet mede door mij georganiseerde -sterrit wordt verreden.
03-02-2010 11:49 #94391
door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic KAMPEERWEEKEND!
Jij moet toch wel een heel gelukkig mens zijn als je nog zoveel leuke dingen in het verschiet hebt!
))))

04-02-2010 23:13 #94390
door Arjan Vrielink (GAST)
Ondertussen begint alles een beetje vorm te krijgen, over een kleine week heeft het kampeerteam een vergadering om weer wat puntjes op de <span style="font-weight: bold;">i</span> te zetten, waaronder het definitieve inschrijfformulier.
Dus bij deze geef ik iedereen tot zaterdag 06-02 12:00 uur de kans om van het aanbod van Dries Bakkenes gebruik te maken! <span style="font-style: italic;">(zondag ga ik de info over het kampeerweekend aanvullen)</span>
Denk jij te weten wat de locatie is, Stuur je oplossing voor zaterdag 6 februari 12:00 uur naar info@volvo-klassiekers.nl
En misschien win jij een originele VOLVO sleutelhanger!!!
groeten,
Arjan
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic KAMPEERWEEKEND!
Ondertussen begint alles een beetje vorm te krijgen, over een kleine week heeft het kampeerteam een vergadering om weer wat puntjes op de <span style="font-weight: bold;">i</span> te zetten, waaronder het definitieve inschrijfformulier.
Dus bij deze geef ik iedereen tot zaterdag 06-02 12:00 uur de kans om van het aanbod van Dries Bakkenes gebruik te maken! <span style="font-style: italic;">(zondag ga ik de info over het kampeerweekend aanvullen)</span>
Denk jij te weten wat de locatie is, Stuur je oplossing voor zaterdag 6 februari 12:00 uur naar info@volvo-klassiekers.nl
En misschien win jij een originele VOLVO sleutelhanger!!!
groeten,
Arjan
05-02-2010 09:41 #94389
door Dries Bakkenes
<p>Strak plan Arjan!</p><p>Enne.... IEDERE goede inzender krijgt de sleutelhanger!</p>
- J.L.M. Bruin
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
09-02-2010 11:35 #94388
door J.L.M. Bruin
PV544C - 1964
P1800S - 1967
240DL - 1987
C40 - 2021
Beantwoord door J.L.M. Bruin in topic KAMPEERWEEKEND!
En de winnaar is..................??????????????
PV544C - 1964
P1800S - 1967
240DL - 1987
C40 - 2021
09-02-2010 22:04 #94387
door Arjan Vrielink (GAST)
Als ik het wist zou ik het je zeggen, toch maar even op Dries wachten.
Maar als de inzenders goed hebben opgelet weten ze natuurlijk al lang of ze zo'n mooie sleutelhanger hebben gewonnen!

.
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic KAMPEERWEEKEND!
Als ik het wist zou ik het je zeggen, toch maar even op Dries wachten.
Maar als de inzenders goed hebben opgelet weten ze natuurlijk al lang of ze zo'n mooie sleutelhanger hebben gewonnen!

.
10-02-2010 13:18 #94386
door Dries Bakkenes
Ik zal vanavond even de inzenders doornemen en dan de prijswinnaars die een sleutelhanger hebben gewonnen hier vermelden!
11-02-2010 20:11 #94385
door Dries Bakkenes
<p>De winnaars van de sleutelhanger zijn:</p><p>Ronald menges en Marcel van Soest.</p><p>enne........</p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p> </p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p>.</p><p>De troostprijs gaat naar Niek de Boer, hij gaat vlakbij de plek kamperen.</p><p>Graag even jullie adressen op de mail dan stuur ik een hanger toe.</p><p> </p>
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
16-02-2010 00:36 #94384
door Niek de Boer
Daar heb ik nou weken voor in de zenuwen gezeten!!! En Dries ,ik zend je mijn adres ,zodat je mij de troostprijs toe kunt sturen of moet ik hem even ophalen op Hemelvaartsdag.Ik ben dan toch in de buurt.De troostprijs is toch niet toevallig een week vakkundig sloopautos demonteren te Barneveld.Ik ben heel benieuwd.Als ik maar niet weer nachten wakker lig!!!