KAMPEERWEEKEND!
- Arno Klok
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2010 14:41 #49259
door Arno Klok
KAMPEERWEEKEND! is gemaakt door Arno Klok
<p>Al tig keer heb ik gekeken op de site waar het hemelvaart kampeerweekend dit jaar gehouden word..</p><p>telkens tevergeefs.. 10 januari zou het bekend worden? het is bijna een maand later ondertussen. </p><p>we zijn wel nieuwschierig hoor....</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
26-01-2010 16:01 #94402
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic KAMPEERWEEKEND!
Pas maar op, het gaat hier namelijk om vrijwilligers en die schijnen onschendbaar te zijn.Dadelijk krijg je de halve vereniging over je heen!!!
26-01-2010 16:17 #94401
door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic KAMPEERWEEKEND!
<p>Door het afgelasten van de nieuwjaarsreceptie is de locatie niet gepresenteerd, dus het mag wel bekend worden denk ik......... Maarre Arno....... Ik kan je uit betrouwbare bron melden dat je je mooie amazon in de garage kan laten staan en hem volgens mij op de fiets kunt gaan halen voor de puzzelrit, want mij is verteld dat het "bij ons om de hoek" gehouden gaat worden.</p><p>Dus laat het gissen en raden maar beginnen, en de juiste inzenders zullen door mij persoonlijk worden beloond met een originele VOLVO sleutelhanger!!! Stuur je oplossing maar naar
info@volvo-klassiekers.nl
</p><p>Succes!, Groet, Dries Bakkenes</p>
26-01-2010 22:56 #94400
door Arjan Vrielink (GAST)
Wat maakt de locatie nou uit, als je je goede gezicht maar opzet
Ik kan alvast verklappen dat het binnen een straal van 30 km van Dries ligt... maar wel een beetje naar het oosten zoeken dan.
Als je op deze site op de goede plek kijkt dan weet je ook welke dagen je vrij moet houden.
Groeten Arjan
binnenkort meer info in ons blad en op de site.
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic KAMPEERWEEKEND!
Wat maakt de locatie nou uit, als je je goede gezicht maar opzet

Ik kan alvast verklappen dat het binnen een straal van 30 km van Dries ligt... maar wel een beetje naar het oosten zoeken dan.
Als je op deze site op de goede plek kijkt dan weet je ook welke dagen je vrij moet houden.
Groeten Arjan
binnenkort meer info in ons blad en op de site.
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
28-01-2010 20:13 #94399
door Niek de Boer
Ik wil het graag nu weten.We kunnen de spanning van het wachten bijna niet meer aan.Waarom al die geheimzinnigheid?
29-01-2010 08:02 #94398
door Dries Bakkenes
<p>Inmiddels 1 aannemelijke oplossing binnengekregen, Niek waag ook even een gokje......</p><p>Als die oplossing goed is wordt het een sportief weekendje......</p>
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
31-01-2010 10:20 #94397
door Niek de Boer
En als de oplossing niet goed is?Wordt het dan geen sportief weekend?
31-01-2010 18:00 #94396
door Arjan Vrielink (GAST)
Dat ligt aan jezelf, aan de locatie zal het in ieder geval niet liggen
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic KAMPEERWEEKEND!
Dat ligt aan jezelf, aan de locatie zal het in ieder geval niet liggen

- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-02-2010 12:31 #94395
door Niek de Boer
De spanning wordt nu bijna onhoudbaar,Ik heb Dries mijn vermoeden omtrent de plaats van handeling gemaild.Als antwoord kreeg ik (heel logisch) dat hij het genoteerd had.Ik hoopte (vrij onnozel natuurlijk) op een antwoord in de trant van ja ,je hebt het goed of je hebt het bij het verkeerde eind.In het eerste geval had ik dan weer rustig kunnen slapen en de door mij zo fel begeerde sleutelhanger in ontvangst kunnen nemen.In het tweede geval had ik dan blijven proberen naar andere locaties te zoeken.Jammer de spanning blijft ,maar verder heb ik niets meer te doen.
02-02-2010 22:24 #94394
door Dries Bakkenes
<p>Beste Niek,</p><p>Mocht je niets te doen hebben........... Ik heb nog wel een paar mooie amazons staan die op een vakkundige manier netjes gedemonteerd moeten worden. Wellicht een leuk tijdverdrijf? dan ben je met Volvo's bezig en toch al op een afstand van minder dan 30 kilometer van je Kampeerweekend bestemming van dit jaar. Lijkt mij leuk!</p><p>Ik hoor wel wanneer je komt..........</p><p>
)))))</p>