Kampeerweekend
- Hans Bakker (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-03-2010 09:07 #49178
door Hans Bakker (GAST)
Kampeerweekend is gemaakt door Hans Bakker (GAST)
<p>Waarom wordt mijn opmerking over de kosten van het komend LKW niet geplaatst?</p><p>Heb ik iets verkeerd gedaan?</p><p> </p><p>Groet,</p><p>Hans Bakker</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hans Bakker (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-03-2010 09:10 #94843
door Hans Bakker (GAST)
Beantwoord door Hans Bakker (GAST) in topic Kampeerweekend
<p>Ja dus.</p><p>Hier opnieuw mijn vraag betreffende de kostenverhoging van ongeveer 60%.</p><p>In 2008 betaalden wij 95 euro voor 2 personen met 2 kinderen en nu is dat 160 euro geworden.</p><p> </p>
- Ronald Menges
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
06-03-2010 12:36 #94842
door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic Kampeerweekend
<p>Beste Hans, </p><p>Als ik het inschrijfformulier zie (activiteiten, kampeerweekend) dan zie ik daar staan dat kinderen gratis zijn en volwassenen €65, pp voor vier dagen betalen. En daar zit ook nog eens koffie thee warme douches bij. Dat is volgens mij €130 Vorig jaar moest er flink geld bij en dat mag best, maar ook weer niet te veel. </p><p>Tot ziens op het kampeerweekend</p>
06-03-2010 15:19 #94841
door Arjan Vrielink (GAST)
Bij die € 160,- ziiten ook twee grote BBQ pakketen en twee kinder BBQ pakken bij, dat vergeet je er gemakshalve bij te vermelden.
De kosten verhoging is dus geen 60% maar krap 30%, en buiten de inflatie en hogere terreinkosten willen we zelf natuurlijk ook een flink deel in onze eigen zak stoppen
Al met al is er veel moeite gedaan om de kosten zo laag mogelijk te houden zonder in te boeten op kwaliteit!
Ik hoop dat je er <span style="font-style: italic;">ondanks de gestegen kosten</span> met ons topweekend van wilt maken en zien je dan ook graag verschijnen.
groeten Arjan
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Kampeerweekend
Bij die € 160,- ziiten ook twee grote BBQ pakketen en twee kinder BBQ pakken bij, dat vergeet je er gemakshalve bij te vermelden.
De kosten verhoging is dus geen 60% maar krap 30%, en buiten de inflatie en hogere terreinkosten willen we zelf natuurlijk ook een flink deel in onze eigen zak stoppen

Al met al is er veel moeite gedaan om de kosten zo laag mogelijk te houden zonder in te boeten op kwaliteit!
Ik hoop dat je er <span style="font-style: italic;">ondanks de gestegen kosten</span> met ons topweekend van wilt maken en zien je dan ook graag verschijnen.
groeten Arjan
- Hans Bakker (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-03-2010 17:38 #94840
door Hans Bakker (GAST)
Beantwoord door Hans Bakker (GAST) in topic Kampeerweekend
<p>Hallo Arjan,</p><p>Ik vind het vervelend dat mijn opmerking over een behoorlijke prijsstijging voor het Landelijk Kampeerweekend wordt gepareerd met een suggestie dat ik zou vinden dat er iets in eigen zak wordt gestopt.</p><p> Dit is in ieder geval niet door mij bedoeld, want ik heb uitsluitend willen aangeven dat een kostenverhoging vanrtuim 68% in twee jaar tijd behoorlijk kan worden genoemd.</p><p>Ik ben ook gemakshalve zeker de BBQ-pakketten niet vergeten, want in mijn vergelijking met 2008 in Burgh-Haamstede was de gezamenlijke maaltijd ook bij de prijs van 95 euro (voor 2 personen en de kinderen gratis) inbegrepen. </p><p>Ook daar waren de douches, de ontbijten en de koffie, thee en limonade in de tent gratis. Dat was toen wel beperkt tot 10.00 uur en nu is dat zo te zien de hele dag gratis.</p><p>Tenslotte vind ik de er bij een club als de onze best positief bedoelde kritische opmerkingen mogen worden geplaatst zonder dat er mensen direct in de verdediging schieten. </p><p><em><strong>Wij komen zeker naar Papendal en rekenen op een prettig lang Hemelvaartweekend. </strong></em></p><p><strong><em>Hans & Jacqueline & Demi & Nicole</em></strong></p><p><em><strong></strong></em></p><p> </p><p> </p><p> </p>
06-03-2010 19:05 #94839
door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Kampeerweekend
Dat van het geld in eigen zak was, zoals je aan de smiley kon zien niet serieus bedoeld.
Dat er in 2008 een gezamenlijke maaltijd bij zat wist ik niet.
Tot ziens op het Hemelvaartweekend.
Dat er in 2008 een gezamenlijke maaltijd bij zat wist ik niet.
Tot ziens op het Hemelvaartweekend.
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
06-03-2010 20:07 #94838
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Kampeerweekend
Ik weet niet of iemand het iets interesseert ,maar ik ben het met Hans Bakker eens.De prijsstijging is wel erg groot,maar aan de andere kant kun je je afvragen ,waar je tegenwoordig nog voor 65 euro pp 5 dagen (4 nachten)kunt verblijven.
- Hein Wildenberg
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-03-2010 17:05 #94837
door Hein Wildenberg
Beantwoord door Hein Wildenberg in topic Kampeerweekend
Als een van de organisatoren van het kaampeerweekend van vorig jaar in alkmaar, vind ik het toch wel een beetje naar dat Ronald schreef dat er vorig jaar flink geld bij moest. Ik weet niet waar deze opmerking vandaan komt. De club geeft een subsidie van 2500 euro en die zijn niet geheel verbruikt. Ronald probeer maar eens een camping op te bouwen van nul naar honderd procent en dat voor 50 euro per persoon en kinderen tot 18 jaar gratis. Waarom die leeftijdslimiet gesteld is, komt doordat het ons opgevallen was dat op vorige weekeinden gebleken was dat diverse leden ineens veel kinderen hadden. Klinkt hard, maar helaas het is de waarheid.
Vr. Gr. Hein
Vr. Gr. Hein
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
07-03-2010 20:43 #94836
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Kampeerweekend
Hein ,ik begrijp het niet vwb die opmerking over de kinderen.Er moet nu worden betaald voor volwassenen vanaf 16 jaar.Volwassene is een rekbaar begrip.Immers iemand kan nog niet volwassen zijn maar toch 17 jaar oud!
- Hein Wildenberg
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2010 17:12 #94835
door Hein Wildenberg
Beantwoord door Hein Wildenberg in topic Kampeerweekend
Met kinderen bedoel ik dat het ons opgevallen was, dat onder de kinderen in een gezin ook de vriendjes en vriendinnetjes vielen. Vorig jaar hebben deelnemers aan ons gevraagd of er ook vriendjes of vriendinnetjes meemochten. Natuurlijk was dat mogelijk, maar wel tegen vergoeding. Daar de ouders van de vriendjes/vriendinnetjes geen lid waren van VKV. het heeft ook geen problemen opgeleverd.
Verder wens ik de organisatoren heel veel succes want het is een bereklus om een complete camping te bouwen en elk jaar wordt alles duurder, zoals toiletwagens, douches, tenten etc.
Vr. Gr. Hein
Verder wens ik de organisatoren heel veel succes want het is een bereklus om een complete camping te bouwen en elk jaar wordt alles duurder, zoals toiletwagens, douches, tenten etc.
Vr. Gr. Hein