Volvo Klassieker Dag ???
- Tom Steverink
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
28-03-2010 22:06 #95066
door Tom Steverink
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Beantwoord door Tom Steverink in topic Volvo Klassieker Dag ???
<p>Ik ben het grotendeels met je eens Luuk, en daarom heb ik me een tijdje geleden opgeworpen (met een behoorlijk aantal anderen!) om te helpen bij de nieuwe website en het nieuwe forum. We hebben een eeerste vergadering gehad en al het nieuws in aanbouw bekeken en becommentarieerd. Het komt goed, alleen willen we het natuurlijk snel!!</p><p>
De boel zal behoorlijk verbeteren en ik hoop dat dan ook bestuursleden zich wat vaker op het forum zullen laten zien en horen. Het minste is toch dat je volgt wat er gebeurt op een forum als dat rechtstreeks de club aangaat!</p><p> </p><p>Ik zou zeggen: wordt lid en zoek contact met de mensen die je aanstaan, de club is heel groot en heeft dus logischerwijs een hoop "stille" leden, maar ook een groot aantal heel enthousiaste mensen. Verder zijn de faciliteiten en mogelijkheden voor zo'n grote club heel uitgebreid! Wordt dan wél meteen lid van één of meer regio's: die organiseren goede technische avonden, bedrijfsbezoeken, etc. In het nieuwe forum krijgen we ook de mogelijkheid om elkaar een Persoonlijk bericht te sturen, dat maakt het contact ook directer! Helaas moeten we met dit (ooit goede..) maar in 2010 onvolmaakte forum nog even verder!</p>
De boel zal behoorlijk verbeteren en ik hoop dat dan ook bestuursleden zich wat vaker op het forum zullen laten zien en horen. Het minste is toch dat je volgt wat er gebeurt op een forum als dat rechtstreeks de club aangaat!</p><p> </p><p>Ik zou zeggen: wordt lid en zoek contact met de mensen die je aanstaan, de club is heel groot en heeft dus logischerwijs een hoop "stille" leden, maar ook een groot aantal heel enthousiaste mensen. Verder zijn de faciliteiten en mogelijkheden voor zo'n grote club heel uitgebreid! Wordt dan wél meteen lid van één of meer regio's: die organiseren goede technische avonden, bedrijfsbezoeken, etc. In het nieuwe forum krijgen we ook de mogelijkheid om elkaar een Persoonlijk bericht te sturen, dat maakt het contact ook directer! Helaas moeten we met dit (ooit goede..) maar in 2010 onvolmaakte forum nog even verder!</p>
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pieter Singelenberg (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-03-2010 00:53 #95065
door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic Volvo Klassieker Dag ???
<p>ja, 't is de VKV weer ten voeten uit.....</p><p>bij een recente andere discussie op dit forum over de manier waarop ondermeer het bestuur met deze club en haar leden omgaat heb ik me al laten ontvallen dat ook dit voor mij zo langzamerhand reden genoeg is om mijn lidmaatschap te beëindigen; de twijfels die ik hierover nog had zijn nu tenminste weggenomen....</p>
29-03-2010 08:38 #95064
door Danny Meeuwessen (GAST)
1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.
Beantwoord door Danny Meeuwessen (GAST) in topic Volvo Klassieker Dag ???
Pieter, mag ik voorstellen dat je het nog even aankijkt? Zoals Tom zegt, wordt er achter de schermen druk gewerkt aan de nieuwe website en forum en ik kan je <span style="font-weight: bold;">sterk</span> verbeterde functionaliteit beloven. Qua communicatie achter de schermen zal er ook een verbetering optreden door o.a. een besloten subforum voor medewerkers. Hou nog even vol en blijf s.v.p. kritiek leveren zodat we daar mee verder kunnen.
1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.
29-03-2010 08:54 #95063
door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Volvo Klassieker Dag ???
<p>Pieter, ik sluit me bij Danny aan! </p><p>Gewoon blijven, er wordt hard aan gewerkt.</p><p> Ik heb in gesprekken ook aangedrongen op meer betrokkenheid en de geluiden die terug komen geven aan dat men het serieus neemt.</p><p> </p><p>Verder zitten in deze grote club vele enthousiaste mensen die de moeite meer dan waard zijn en zorgt de club er mede voor dat klassieke auto's serieus genomen worden in Nederland.!</p>
- Rob Hendriks (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2010 19:43 #95062
door Rob Hendriks (GAST)
Beantwoord door Rob Hendriks (GAST) in topic Volvo Klassieker Dag ???
<p>Beste leden,</p><p>Wij zijn gelukkig een vereniging met leden die regelmatig bereid zijn initiatief te nemen. Zo worden overal in het land ritten georganiseerd door de diverse regio's en registers. En daarbij zijn in het verleden ook hier en daar kofferbakverkopen en mini-beursjes gesteund. De kleine beurs in regio Noord-West is daarvan een voorbeeld en ook speciale dagen zoals de Duettendag is een mooi voorbeeld.</p><p>De organisatie van de Klassiekerdag heeft mij als activiteitencoordinator namens het bestuur benaderd of zij ook op bestuurlijke steun konden rekenen voor een bijzondere dag. Aangezien we vooral een vereniging van leden en voor leden zijn, lijkt ons dat een goed initiatief. Voor het plaatsen op de site e.d. is deze organisatie dan ook zelf verantwoordelijk, willen ze ook voldoende bezoek. </p><p>Over de commerciele samenwerking, het is duidelijk dat ook de vereniging gebruik maakt van faciliteiten die anderen bieden. De Zeelandrit is de afgelopen jaren voorbeeldig gesponsord door Volvo dealer De Groene uit Goes, er zijn overal sleuteldagen die dealers bereid zijn mede te organiseren en onze grote aanbieders van onderdelen staan ook voor een keurige prijs op de echte volvo beurs in Utrecht. En er zal altijd verschil in waarneming zijn. Gelukkig hebben onze leden de ogen meestal goed open en zullen zij zeker niet in een veronderstelde val lopen, althans dat vermoed ik niet. En ook binnen onze leden zitten diverse verschillen qua commercie.</p><p>Ik hoop dan ook dat deze dag succesvol is en weer een leuke en afwisselende variatie is op het aanbod.</p><p>Laat onverlet dat jullie wel allemaal ook het 40 jarig lustrum op 9 oktober gaan bijwonen!</p><p> </p>
29-03-2010 21:37 #95061
door Martijn Koning (GAST)
Mijn Volvo projecten: www.volvo142-deluxe.blogspot.com
Beantwoord door Martijn Koning (GAST) in topic Volvo Klassieker Dag ???
Luuk,
Ik ben het helemaal met Tom en Danny eens. Ook ik heb al een blik mogen werpen op het nieuwe forum en het ziet er echt goed uit, vergelijkbaar met de meeste fora. Ik ben overigens nog niet zo heel lang lid en ken de historie van de vereniging nog niet zo goed, maar heb wel de mening dat als je denkt dat je het anders of beter moet of kan doen, daar ook een bijdrage aan moet leveren. Overigens zeg ik daarmee niet dat kritiek leveren niet kan, daar wordt namelijk een ieder beter van. Met andere woorden: kijk het nog even aan en wacht of het nieuwe forum (en de website) je kunnen verrassen.
Ik ben het helemaal met Tom en Danny eens. Ook ik heb al een blik mogen werpen op het nieuwe forum en het ziet er echt goed uit, vergelijkbaar met de meeste fora. Ik ben overigens nog niet zo heel lang lid en ken de historie van de vereniging nog niet zo goed, maar heb wel de mening dat als je denkt dat je het anders of beter moet of kan doen, daar ook een bijdrage aan moet leveren. Overigens zeg ik daarmee niet dat kritiek leveren niet kan, daar wordt namelijk een ieder beter van. Met andere woorden: kijk het nog even aan en wacht of het nieuwe forum (en de website) je kunnen verrassen.
Mijn Volvo projecten: www.volvo142-deluxe.blogspot.com