Volvo Klassieker Dag ???

• Pieter Singelenberg (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-03-2010 11:05 #49135 door Pieter Singelenberg (GAST)
Volvo Klassieker Dag ??? is gemaakt door Pieter Singelenberg (GAST)
ik lees op het Volvo forum ( www.volvo-forum.nl ) dat er op 29 mei in Hilvarenbeek een Volvo Klassieker Dag wordt georganiseerd in nauwe samenwerking met het blad Intovolvo en de VKV; nu zit in Hilvarenbeek de uitgever van Intovolvo, en die is toevallig ook eigenaar van Tracks Car Promotions, een handelaar in (klassieke) Volvo's, dus in zoverre is alles duidelijk, maar de rol van de VKV in deze is me niet helemaal duidelijk en betwijfel ik; iemand die hier iets zinnigs over weet te zeggen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Pieter Singelenberg (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-03-2010 11:14 #95075 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic Volvo Klassieker Dag ???
keek nog even verder en dan blijkt dat je als standhouder betalingen kan doen aan HSVP te Veldhoven, en dat is waarschijnlijk Huke's Special Volvo Parts en dat zou dan de link kunnen zijn met de VKV....

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
26-03-2010 15:51 #95074 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Volvo Klassieker Dag ???
<p>De directe link is alleen te bereiken voor mensen die ingelogd zijn, daarom de aanhef uit dat stukje:</p><p> </p><p><span id="postmessage_669339"><span class="postbody"><strong>"In nauwe samenwerking met Intovolvo Magazine en de Volvo Klassieker Vereniging is er op <span style="FONT-WEIGHT: bold">zaterdag 29 mei</span> aan de Tilburgseweg 25 in Hilvarenbeek een Volvo Klassieker Dag.
De toegang tot deze Klassieker Dag is geheel gratis! Een flink aantal Volvo klassiekers worden gepresenteerd.
Niet alleen tentoongesteld, maar ook ter verkoop aangeboden.
Ook kramen met onderdelen, automobilia, miniaturen, brochures en kofferbakverkoop. "</strong></span></span></p><p><span><span class="postbody"></span></span></p><p><span><span class="postbody">Op z'n zachtst gezegd merkwaardig dat er hier niets over op de clubsite staat??</span></span></p><p>
</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
26-03-2010 19:06 #95073 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Volvo Klassieker Dag ???
Het zou me niet verbazen als de VKV nog niets weet van deze nauwe samenwerking.

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
27-03-2010 20:10 #95072 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic Volvo Klassieker Dag ???
<p>Inderdaad Niek, </p><p>Als dit bij de VKV bekend was, zou ik het toch wel weten, aangezien ik de activiteiten in het blad en op de website plaats.Natuurlijk is een extra beurs niet verkeerd, alleen zou het netter zijn als ze de VKV daar van op de hoogte brengen via de activiteitencoordinator. </p><p>Groet Ronald</p>

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
27-03-2010 22:32 #95071 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Volvo Klassieker Dag ???
Ik weet wie into volvo uitgeeft.

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
28-03-2010 12:24 #95070 door Ronald Menges
<p>Dag allemaal,</p><p>Nog even nagevraagd over de Volvo Klassieker Dag. Het blijkt dat het toch een door de VKV gesponsorde beurs is. Helaas was ik hier niet van op de hoogte gebracht. Er wordt ook aandacht besteed in het komende Magazine. Hiermee is dus alles weer helder geworden, hoop ik. </p>

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
28-03-2010 13:22 #95069 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Volvo Klassieker Dag ???
<p>Hoi Ronald, ik vind dit toch wel erg treurig hoor!. </p><p>Ik heb al vaker gezegd dat ik vind dat de communicatie binnen deze club zeer te wensen over laat, maar Pieter en ik staan er nu mooi gekleurd op bij de mensen van volvoforum.nl!</p><p> </p><p>Lekkere reclame zo!</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
28-03-2010 18:28 #95068 door Ronald Menges
<p>Dag Tom,</p><p>Je hebt helemaal gelijk!!</p><p>Groet, Ronald</p>

• luuk verburgh (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
28-03-2010 21:41 #95067 door luuk verburgh (GAST)
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic Volvo Klassieker Dag ???
<p>leuk om hier als gast mee te draaien maar het blijft toch maar een vreemd clubje hier (ik bedoel dan de website en de werkwijze op het forum, maar ook de afwezigheid van een bestuur). volgens mij zijn er circa maar 30 mensen erg actief hier op dit forum en dat van de grootste oldtimer club van Nederland. </p><p>Het het gebruikersgemak en de informatie is zwaar beneden peil. (en zo ingewikkeld). Ik had al een keer verwezen naar de keversite.nl (reed vroeger in een kever, sorry!)/. Maar laat ik de discussie niet opnieuw opstarten want anders moet ik maar mij zelf als vrijwiller opwerpen. Bovendien ben ik maar een gast die veel informatie krijg dankzij bereidwilligen hier (volgens mij zijn Tom, Ronald en Niek de meest actieve leden hier en hebben mij al vaker goed geholpen) . </p><p>Jammer dat alleen de andere honderden leden (of zijn het er meer) zich hier niet laten zien. ik wil best mee denken en helpen deze site beter te maken. (en zal dan zeker lid worden..)</p><p> </p><p> </p>

groeten van mij en mijn volvo ('s)

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD