te koop amazon = bekend?

• Kees Vos
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
04-07-2010 11:51 #95816 door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic te koop amazon = bekend?
<p>Luuk,</p><p>Kijk ook even op Marktplaats: auto,s -Oltimers- Volvo 123 Gt </p><p>Het is geen echte 123 GT maar ik weet de geschiedenis.</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Peter van Tholen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2010 19:26 #95815 door Peter van Tholen (GAST)
Beantwoord door Peter van Tholen (GAST) in topic te koop amazon = bekend?
hoi ik heb nog een 62 er in de aanbieding inderdaad met enkel remsysteem wel met gas en vele vernieuwde onderdelen en apk tot eind november in de kleur zwart met rode bekleding, een dagelijks rijdende auto met nieuwe uitlaat,koplampen radiator 2 jr aangepaste cil kop 2 jr, laswerk voorzijde 1 jr, nette spatborden netjes interieur, hoofdremcilinder koppelingsplaten drukgroep enz enz, aan de achterzijde heeft koning winter het plaatwerk aangetast, moet naar gekeken worden, het evt te vervangen plaatwerk zit 100% aan een onderdelen amazone gt van het jaar 67 daar zitten verder vele onderdelen aan die nog te gebruyiken zijn incl gt stuur, en beetje bredere velgen, hard front en binnen schermen dubbele carb en rembekrachtiging. ik wil het setje graag in 1 koop kwijt om in een belastingsvrije 240 verder te kunnen.

• luuk verburgh (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
04-07-2010 19:46 #95814 door luuk verburgh (GAST)
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic te koop amazon = bekend?
<p>Kees, Peter bedankt voor de aanbiedingen: peter mijn email is luukv47@hotmail.com . wat wil je er voor hebben? de 61-er is vandaag voor mjn neus verkocht! Ik wachtte tot de tourcaravaan voorbij was, had al geld opgenomen en tenslotte kreeg ik een mail dat die net verkocht was! (toch niemand op dit forum hoop ik die stiekem heeft meegelezen?)</p><p> </p><p>Ik blijf zoeken, dus kom maar op met die aanbiedingen! (voorkeur met foto)</p>

groeten van mij en mijn volvo ('s)

• luuk verburgh (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
04-07-2010 19:48 #95813 door luuk verburgh (GAST)
ps niet geheel onbelangrijk: ik moet er bij voorkeur ook een trekhaak bij hebben (die er dus hopelijk al onder zit ivm trekken caravan)

• luuk verburgh (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
04-07-2010 19:51 #95812 door luuk verburgh (GAST)
Kees ik kom alleen maar amazon's tegen GT die zwaar over mijn eerder genoemde budget liggen, maar desondanks bedankt voor je moeite

• luuk verburgh (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
07-07-2010 10:21 #95811 door luuk verburgh (GAST)
zie andere onderwerp : een 244 diesel schijn t ook niet veel te zijn. dus de zoektocht wordt voort gezet. Ben nu een lelijke maar goede combi amazon op het spoor.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD