te koop amazon = bekend?
- luuk verburgh (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 23:57 #48930
door luuk verburgh (GAST)
groeten van mij en mijn volvo ('s)
te koop amazon = bekend? is gemaakt door luuk verburgh (GAST)
<p>Ik heb interesse voor een Amazon die te koop staat. Nu heb je in nagenoeg alle forum van andere clubs (saab, kever enz) een rubriek te koop of gespot of iets dergelijks. Maar (nog) niet hier: vandaar mijn bericht onder "algemeen" Op marktplaats staat al een tijd een 61-er amazon te koop (jammer dat die net geen 2 jaar ouder is ivm vrijstelling APK) .</p><p> </p><p> Ik ben een 66-er en 68-er gewend. zit er veel verschil mbt dagelijks rijden? Kent iemand de auto? wat is jullie indruk? (natuurlijk niet veel geld voor een LPG Amazon) Is er al iemand van dit forum wezen kijken?</p><p> </p><p>link:
auto.marktplaats.nl/oldtimers/336304983-...roen-amazon-lpg.html
</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rene Brandt
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-07-2010 11:46 #95825
door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic te koop amazon = bekend?
<p>
link.marktplaats.nl/357085967
</p><p>
link.marktplaats.nl/354464662
</p><p> </p><p>hoi luuk, heb je deze ook gezien??</p><p>als je gaat voor een 61"er moet je met het volgende rekening houden,,</p><p>trommelrem i.p.v. schijfrem</p><p>geen rembekrachtiging / enkelvoudig remsysteem.</p><p>geen hoofdsteunen</p><p>geen veiligheids-stuurstang</p><p>waarschijnlijk ook geen gordels.</p><p>de verschillen met een late amazon zijn vooral veiligheids en comfort aspecten.</p><p>zelf zou ik gaan voor een late amazon maar dit is een keuze.</p><p>succes met alweer je volgende auto.</p>
- luuk verburgh (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-07-2010 20:40 #95824
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic te koop amazon = bekend?
<p>Beste Rene: dank voor je links: </p><p>ik heb idd een afwijking met auto's kopen. 5-6 per jaar is eerder regel als uitzondering. ik rijd nu in een mooie kever, maar die is voor alle dag en op de rijksweg toch wel wat minder. de 244 is inmiddels na1 week in het bezit te zijn geweest verkocht met een paar honderd verlies maar ach:</p><p>Moet zeggen ondanks je links dat de 61-er beter scoort qua kleur, roest (amper) en interieur en brandstof niet te vergeten. de 1e link is een benzine auto, wel mooier moet ik zeggen, en vlakbij mijn huis trouwens. de 2e is een roestbak met stoffen stoelen en bij een handelaar. die had ik wel gemaild en mag weg voor 1750 maar ziet er toch afgeleefd uit. ik houd je op de hoogte en nogmaals dank voor je informatie.</p>
- luuk verburgh (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-07-2010 20:53 #95823
<p>Beste Rene: dank voor je links: </p><p>ik heb idd een afwijking met auto's kopen. 5-6 per jaar is eerder regel als uitzondering. ik rijd nu in een mooie kever, maar die is voor alle dag en op de rijksweg toch wel wat minder. de 244 is inmiddels na1 week in het bezit te zijn geweest verkocht met een paar honderd verlies maar ach:</p><p>Moet zeggen ondanks je links dat de 61-er beter scoort qua kleur, roest (amper) en interieur en brandstof niet te vergeten. de 1e link is een benzine auto, wel mooier moet ik zeggen, en vlakbij mijn huis trouwens. de 2e is een roestbak met stoffen stoelen en bij een handelaar. die had ik wel gemaild en mag weg voor 1750 maar ziet er toch afgeleefd uit. ik houd je op de hoogte en nogmaals dank voor je informatie.</p>
- Rene Brandt
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-07-2010 21:42 #95822
door Rene Brandt
<p>
www.speurders.nl/overzicht/autos/volvo/u...462844.html?q=amazon
</p><p>hee luuk,,</p><p>is dit wat voor je.</p>
- luuk verburgh (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-07-2010 22:48 #95821
Rene bedankt maar deze auto is niet meer gekeurd en een ongekeurde auto betekent ellende is mijn ervaring. ik denk niet dat er iets veel beter is rond de 2.000 dan die 61-er of die andere op gas (maar beetje rommelig). ik zoek dus een amazon met APK en LPG max 2.000. zijn er maar 2 op MP en speurders of ik moet er over heen kijken? hou mij aanbevolen!
- Rene Brandt
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
02-07-2010 08:39 #95820
door Rene Brandt
<p>
link.marktplaats.nl/358255437
</p><p>
link.marktplaats.nl/353451984
</p><p>hee Luuk,,</p><p>moeilijk , of met werk of alleen benzine in deze prijsklasse , ik denk dat elke amazon in deze prijsklasse werk heeft , met of zonder apk , de groene viel op door de chromen bumpers , slaapstoelen en de nette motorruimte.</p><p> </p><p> </p>
02-07-2010 13:01 #95819
door Tom Steverink
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Beantwoord door Tom Steverink in topic te koop amazon = bekend?
Werk? Ik weet het zeker!
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- luuk verburgh (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
02-07-2010 22:15 #95818
<p>Werk niet altijd hoor. ik heb eens een roomwitte amazon gekocht met apk (18mnd) rood skay voor 850 euro. daar heorfde niks aan te gebeuren. soms moet je erg veel geluk hebben. ik heb een gerestaureerde kever, speciale uitvoering standaard: kon ik na 1 week al 2.000 meer voor krijgen.</p><p>verder hebben de meeste amazones die ik koop, wel hier en daar een plekje. maar hier in het westen wil je echt geen pefecte amazon voor je deur hebben met die vele auto's die met deuren tegen je aan komen, voetballende kids, dronken jeugd etc. dus een plek hier en daar is voor mij geen probleem hoor. ik zou zenuwachtig worden van een strakke auto voor de deur (buiten mijn leasebak). ik ga dit weekend naarde 61-er en misschien nog naar die smoezelige creme.</p>
- Rene Brandt
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-07-2010 21:19 #95817
door Rene Brandt
<p>
www.nederlandmobiel.nl/index.php?module=...991&source=gaspedaal
</p><p> </p><p>hoi luuk , als die 61"er niks is geworden is deze er ook nog , geen lpg wel 2 jaar apk.</p>