APK Filippijnen

Lees meer
05-06-2022 00:39 #199260 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic APK Filippijnen
Ik woon al twaalf jaar in de Filippijnen ik houd de ontwikkelingen op dat gebied niet bij.
Maar toen mocht het nog.

m.vr.gr.

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-09-2022 19:25 #200231 door Jianis Markakis
Beantwoord door Jianis Markakis in topic APK Filippijnen
Ik moet ergens volgende maand ook een APK in Griekenland halen voor mijn 68 Amazone.
Mijn laatste test was zo'n 14 jaar geleden. Op dat moment ging het gewoon voorbij met kleine problemen met betrekking tot stuurspeling en emissietests.
De nieuwe APK-stations zijn erg modern en dat is maar goed ook. De test is precies hetzelfde als voor een moderne auto in Nederland.
Grotere kans is dat de Amazone het nooit gaat redden.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-09-2022 01:06 #200235 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic APK Filippijnen
Stuurspeling mag hier ook niet, emissietest je kunt met je carburator in mijn geval carburators doen wat je wil, je draait de sproeier zover naar binnen dat hij aan de emissietest voldoet.( misschien laten ze je dit wel op het keurings station doen)
Schokbrekers,banden verlichting moet hier ook allemaal goed zijn, hij mag ook niet rot zijn.
Bekijk het lijstje maar eens.
Ik hoop dat er wel een rembekrachtiger op zit want pendaal druk wordt ook gemeten en zonder rembekrachtiger kom je er mooi niet dorheen.
En voor de rest niet bang zijn want die amazones zijn echt niet minder dan de moderne auto's van tegenwoordig.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.