reparatieprijzen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-03-2002 12:28 #60212 door
Beantwoord door in topic reparatieprijzen
Wat een gedoe allemaal, ik rijd nu ongeveer 16 jaar met veel plezier in mijn Amazon. Deze is toen geheel gerestaureerd (laten doen) Gelukkig kan ik veel zelf en doe ik veel kennis op bij de regiodagen en ken ik in de loop der tijd toch al veel volvogekken. Het komt er ook op neer je moet durven sleutelen en het kan altijd een keer mis gaan. Als ik nu om mij heen kijk naar de monderneauto's waar je beslist zelf niets meer aan kunt doen dan boffen wij maar. Een koplamp kapot, wij betalen dan ca. 30 euro een moderne betaald dan zeker 180 euro. Dan komt de vraag wat is duur? Wij hebben al die tijd vrij probleemloos gereden. Een uitlaat, remmen en dat soort dingen moeten bij elke wagen vervangen worden, buitendat hebben wij niet echt gekke grote reparaties gehad. Als je dan kijkt hoeveel je wagen per jaar kost tegenover een moderne dan zijn wij goedkoop. Afschrijving is te verwaarlosen, reparaties kan je meestal zelf (of met hulp) belasting niet, verzekering laag. OK een gelimiteerd aantal kilometers. En daarvoor kunnen wij echt auto rijden je voelt dat je rijdt. Ik ben altijd blij als ik weer in mijn eigen wagen stap vanuit een moderne. In mijn amazon rijdt ik echt auto ik heb daar ook veel meer plezier in. Die moderne dingen lijken toch ook allemaal op elkaar. Zet ze naast elkaar en je moet op de schildjes kijken wat voor merk het is. Laten wij de straten maar blijven verfraaien met onze automobielen. Een elkaar blijven helpen zodat het voor iedereen betaalbaar blijft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-04-2002 18:21 #60211 door
Beantwoord door in topic reparatieprijzen
Heb je voor mij het adres van 'je adresje' in omgeving Alphen ad Rijn. Mijn P1800 is zolangzamerhand aan restauratie toe incl. laswerk. alvast bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.