gaan de kosten voor de baat uit?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-05-2002 03:01 #60749 door
Beantwoord door in topic gaan de kosten voor de baat uit?
Gerard als je opnieuw laat verchromen moet je wel goeg uitkijken waar je't laat doen.Ik ben met het verchromen van Jaguar spul giganties op m'n b.k gegaan.(Ik laat dat dus niet meer in Nederland doen) In belgie schijnen ze er nog koper onder te mogen doen...(en inderdaad nog wel even sparen....)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-05-2002 03:02 #60748 door
Beantwoord door in topic gaan de kosten voor de baat uit?
Gerard als je opnieuw laat verchromen moet je wel goeg uitkijken waar je't laat doen.Ik ben met het verchromen van Jaguar spul giganties op m'n b.k gegaan.(Ik laat dat dus niet meer in Nederland doen) In belgie schijnen ze er nog koper onder te mogen doen...(en inderdaad nog wel even sparen....)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-05-2002 03:02 #60747 door
Beantwoord door in topic gaan de kosten voor de baat uit?
Gerard als je opnieuw laat verchromen moet je wel goeg uitkijken waar je't laat doen.Ik ben met het verchromen van Jaguar spul giganties op m'n b.k gegaan.(Ik laat dat dus niet meer in Nederland doen) In belgie schijnen ze er nog koper onder te mogen doen...(en inderdaad nog wel even sparen....)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-05-2002 00:52 #60746 door
Beantwoord door in topic gaan de kosten voor de baat uit?
Even dit: ik ben geen volvo-FREAK, maar ben erg blij HEEL ERG BLIJ met mijn Amazon!!! Nooit meer anders...denk ik.Ik heb na mijn ervaringen zoiets:- je kunt zoveel geld er aan uitgeven als je zelf wilt en kunt. Voor mij is t dit: hij moet goed rijden, en mooi zijn (in mijn ogen), maar hij hoeft niet als nieuw eruit te zien. Ik ben best vaak met wat verf en anti-roest an t klooien. Hij is tenslotte 37jaar...-Bespaar NIET op tspuiten; krijg je spijt van. Ik verwens de vorige eigenaar ook nog wel eens. -Als je iets er aan doet, doe het goedEn nog iets; geld maakt niet gelukkig, maar een volvo ook niet, het help (allebei) wel zeer zeker.Nogmaals, IK wil niet anders meer. ik ben verliefd...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-05-2002 11:45 #60745 door
Beantwoord door in topic gaan de kosten voor de baat uit?
Joost, ben het volledig met je eens!Ik heb 12 jaar in een 'gerestaureerde'Amazon gereden. Op zich goed opgeknapt maar er kwamen bij iedere APK weer nieuwe uitdagingen naar voor. 12 jaar heerlijk ingereden en nooit stilgestaan, als je die ene keer zonder benzine niet mee rekent, maar dat wist ik eigenlijk van te voren (paar kilometer van de pomp, omdat ze toen nog niet met nachtpompen werkten).Nu staat er een keiharde (nooit aangelaste)Amazon onder een doekje. De restauratie van deze Amerikaan koste meer dan ik wilde weten. Ben bij 25.000 gulden gestopt met tellen. Taxatiebedrag komt overeen. De rest van de rekeningen heb ik verdrongen....Voor dagelijks gebruik rijd ik een 145E (ook uit Californie) nooit aangelast. getaxeerd op 27.000 gulden. Overgespoten en technisch gereviseerd. Auto niet goedkoop gekocht, maar het totaal bedrag is beduidend lager gebleven dan met de Amazon. En ook onder taxatiebedrag. De Amazon was er technisch slechter aan toe (rubbers, remmen, banden...).Dus goed zoeken loont. Beter een iets duurdere keiharde auto die met een likje verf en een motor revisie vooruit kan dan met een totaal te restaureren body.succes en blijf vooral Volvo gek. Geld moet toch rollen en Volvo betekend niet voor nix ik rol.Ruud

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.