waar verzekeren?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-09-2002 08:27 #61684 door
Beantwoord door in topic waar verzekeren?
Het klopt dat je via iedere verzekeraar wel een verzekering kan afsluiten voor een onbeperkt aantal kilometers met je Amazone (of andere oude auto). Het probleem is dat je dan een zeer forse premie betaalt, terwijl het na even zoeken voor bijna de helft kan. En qua service zullen de verzekeraars weinig voor elkaar onderdoen, die is toch vrij gering. Dit hangt meer van je tussenpersoon af.KlassiekerDirekt is een hele goede op dit gebied, ware het niet dat deze niet meer bestaat. Ik heb mijn huidige verzekering daar ook lopen, maar ze zijn niet meer bereikbaar. Nu ben ik er achter gekomen (via mijn andere klassiekerverzekering) dat dit een werk/verkoopmaatschappij van Kravag (zie je polisblad) was. Dit geldt ook voor Haakenberg (als ik deze naam goed heb onthouden). En Kravag houdt dit jaar op met de activiteiten in Nederland wegens bedrijfspolitieke redenen. Maar tot op heden heb ik nog niets mogen vernemen via KlassiekerDirekt, en contact maken via de telefoon is niet mogelijk (via KPN kom je erachter dat dit samenhangt met Belpolis en daar is ook alles van afgesloten). Heel vreemd allemaal, en als ik het bericht van mijn andere verzekering niet had gekregen dan had ik hier een heel onaangenaam gevoel aan over gehouden (een beetje is dat er toch wel). Dus hierbij inderdaad een oproep: wie oh wie heeft/weet een tussenpersoon die betaalbare All-risk verzekeringen aanbiedt voor onze heerlijke Volvo's????Bedankt voor de reactie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-09-2002 23:45 #61683 door
Beantwoord door in topic waar verzekeren?
unive, gewoon laten taxeren en op basis van die prijs allrisk laten verzekeren (dus geen oldtimerverzekering iv.m. beperkte kilometers)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.