waar verzekeren?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-09-2002 13:40 #56556 door
waar verzekeren? is gemaakt door
Wij gaan morgenavond kijken naar een Volvo amazone stationwagen uitvoering.Nu is het de bedoeling dat het onze dagelijkse auto wordt. Waar hebben jullie je auto verzekerd?Volgens mij gaan de meest verzekeringen maar tot 7500 km per jaar en met de vakantie erbij zitten wer daar waarschijnlijk boven omdat we nogal wwat familie verder weg hebben wonen.Graag zou ik wat tips en suggesties ontvangen.Alvast bedankt voor de moeite,Groeten Karin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-09-2002 16:40 #61693 door
Beantwoord door in topic waar verzekeren?
Bij de KNAC (denhaag) kun je'm voor de dubbele premie naar 10.000 km per jaar laten zetten.Moet je wel lid van ze zijn(kun je anwb lidmaatschap opzeggen) en een "reguliere" auto voor woonwerkverkeer hebben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-09-2002 17:52 #61692 door
Beantwoord door in topic waar verzekeren?
Het Gio is denk ik het goedkoopst, ook bij meer kilometers maar dat is duidelijk te merken in hun service én hun klantvriendelijkheid (zeg maar rustig: klantónvriendelijkheid)Klanten zeuren vooral veel en zijn er om afgescheept te worden, zelfs op schrift gestelde toezeggingen worden doodleuk teruggedraaid.Nee, als je naast het premiebetalen ook nog Sérvice verwacht zou ik even verder kijken.Groeten, Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-09-2002 19:30 #61691 door
Beantwoord door in topic waar verzekeren?
Bij Gio in Almere heb ik al zo'n 30 jaar mijn auto's verzekerd zonder problemen en een goede service. Om eens rond te kijken en te vergelijken kan nooit kwaad.succes Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-09-2002 21:12 #61690 door
Beantwoord door in topic waar verzekeren?
hoi ik ben al jaren naar volle tevredenheid verzekerd via "Het sticht huiskes" , goed en goedkoop, ook goede ervaringen met schades, tel : 030-2719027, succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-09-2002 14:54 #61689 door
Beantwoord door in topic waar verzekeren?
Bij STER verzekeringen in Arnhem kan je de auto gewoon als een dagelijks vervoermiddel verzekeren tegen een schappelijke premie.Succes met de aankoop!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-09-2002 15:32 #61688 door
Beantwoord door in topic waar verzekeren?
Cees,Heb je ook een telefoonnummer van deze knapen, want als ik in de telefoongids kijk kom ik alleen Sterpolis tegen. En dat lijkt mij niet helemaal te kloppen. Dus s.v.p. even het telfoonnummer vermelden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-09-2002 19:29 #61687 door
Beantwoord door in topic waar verzekeren?
Ik rijd mijn Amazon als enige auto en zo'n 14.000 - 17.000 km per jaar. Hij is verzekerd bij Klassieker Direkt. Daar heb je de keuze tot 7.500 km of onbeperkt. In dat laatste geval betaal je een toeslag van 50% (waarmee het totaal bedrag nog steeds weinig is in vergelijking met de premies die voor gewone auto's betaald moeten worden).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-09-2002 02:10 #61686 door
Beantwoord door in topic waar verzekeren?
Ik denk dat goedkoopst niet per definitie een goede keuze is. Kijk vooral naar de voorwaarden. Taxaties door de club zijn niet altijd geaccepteerd en dienen in sommige gevallen door een rijkserkende taxateur uitgevoerd te worden. Ik ben verzekerd via London verzekeringen die naar mijn wensen de compleetste oldtimerverzekering boden. (ook >7500 km mogelijk) Vaak via de reguliere verzekeringsagent te regelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-09-2002 02:13 #61685 door
Beantwoord door in topic waar verzekeren?
Ik denk dat goedkoopst niet per definitie een goede keuze is. Kijk vooral naar de voorwaarden. Taxaties door de club zijn niet altijd geaccepteerd en dienen in sommige gevallen door een rijkserkende taxateur uitgevoerd te worden. Ik ben verzekerd via London verzekeringen die naar mijn wensen de compleetste oldtimerverzekering boden. (ook >7500 km mogelijk) Vaak via de reguliere verzekeringsagent te regelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.