onbekend knopje

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2002 22:42 #62736 door
Beantwoord door in topic onbekend knopje
in mijn Amazon (131/'61) ook twee trekknopjes: rechts voor binnenverlichting, zie Haynes blz 181, en links voor mistlampen; zag dat bij een paar andere Amazons ook, maar dat wil nog niet zeggen dat het een af-fabriek montage is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-12-2002 04:00 #62735 door
Beantwoord door in topic onbekend knopje
In mijn combi '68 heb ik ook zo'n trekschakelaartje die de achterruitverwarming bediend(later geinstalleerd net als het schakelaartje).Typisch iets waarvan je de werking niet direkt opmerkt, een mogelijkheid?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-12-2002 21:31 #62734 door
Beantwoord door in topic onbekend knopje
Volgens mij bedoel je het dashbordverlichtingsknopje voor de Amazonmet rechtsstuur (engels type dus!)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-12-2002 13:52 #62733 door
Beantwoord door in topic onbekend knopje
Oh oh, wat een doos van pandora heb je daar geopend... Deze discussie gaat nog weken duren.Bij mij 3 knopjes links, waarvan 2 trekknopjes (zelfde als rechts voor de verlichting v.d. bijrijdersvoeten, handig als je wilt controleren of er iemand in de hondenschijt is gaan staan). Links 1 knopje voor de achteruit-verlichting, een zelf maar in gebruik genomen voor de electronische ontsteking (tevens hi-level diefstalpreventie) en een onbekend drukschakelaartje waarvan ik het nut nog niet heb kunnen ontdekken...Ik ben benieuwd waar men nog meer mee komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-12-2002 21:03 #62732 door
Beantwoord door in topic onbekend knopje
Rinus, even over die doos van Pandora, zoals Remko je posting inmiddels heeft bestempeld... Tot op heden had ik NIET zo'n spannend knopje onder mijn dashbord. Vandaag echter, ontving ik mijn bestelling van stalen vering als vervanging voor de rubberen banden onder de Amazon stoelen uit America van Ron Kwas (SWEM). En wat stuurde hij als surprice mee... juist een knopje voor onder het dashbord. Iets dat hij heeft ontwikkeld om je motor zo te kunnen starten dat je niet meer het risico loopt dat je contact sleutel afbreekt. Kortom ik wilde maar even kwijt dat ik nu ook een knopje heb, maar in dit geval wel weet waarvoor!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-02-2003 11:15 #62731 door
Beantwoord door in topic onbekend knopje
Nog iets voor de doos van Pandora.Het knopje links is absoluut niet orgineel.En werd vaak door een eigenaar/garage erbij gezet.En wordt of werd voor diverse doeleinden gebruikt.- Vervanging defecte claxon ringen (stuur)- Zelf geplaatste mistlampen voor- Mistlamp achter- Defecte achteruitrij schakelaar- Defecte schakelaar ruitensproeier.Een redelijk nette oplossing voor alles wat je maar kan verzinnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.