onbekend knopje

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2002 08:46 #56255 door
onbekend knopje is gemaakt door
Goeiemorgen, ik bezit een 67er Amazon Combi. Ik heb een vraag over een drukknopje dat helemaal links (vlabij de deur) in de onderrand van het dashbord zit (dus je ziet het niet echt zitten, het zit echt onderaan het dashbord). Ik heb geen idee waar dit voor dient of hoort te dienen. In ieder geval gebeurt er niks (dat ik weet) als ik erop druk, het is trouwens geen aan-uit schakelaar maar hij veert vanzelf weer terug (soort van belschakelaar). Iemand die mij kan helpen? Of is dit een of andere ondoorzichtige modificatie van een eerdere eigenaar die het niet meer doet?Alvast bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2002 09:36 #62745 door
Beantwoord door in topic onbekend knopje
ik denk dat je de enige ama hebt met een dergelijk knopje, oftewel dat het gaat om een eigen modificatie. draadje volgen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2002 09:54 #62744 door
Beantwoord door in topic onbekend knopje
Het zal inderdaad een modificatie zijn. HEt draadje volgen is sowieso dan zeker aan te raden. Het zou een extra knopje voor de ruitensproeierpomp kunnen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2002 11:13 #62743 door
Beantwoord door in topic onbekend knopje
Zelf heb ik(mijn combi dus)ook zo een knopjebij mij moet ik hem indrukken om mijn overdrive in te schakelen.Je kunt waarschijnlijk veel meer toeters en bellen in werking zetten met zo een knopje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2002 13:17 #62742 door
Beantwoord door in topic onbekend knopje
Bij mij in een 68 amazon zit het ook, alleen is het precies hetzelfde knopje dat aan de andere zijde zit tbv de dashboardplank verlichting. Doet niets mee en aangezien mijn kabelboom eigzins lijkt op tjernobyl heb ik nog niet de moeite genomen om de draden te volgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2002 14:59 #62741 door
Beantwoord door in topic onbekend knopje
Bij mijn Ama 121 1967 zit ook zo'n knopje. Ik ben er zelf ook nog niet achter gekomen waarvoor dit dient. (motorruimteverlichting?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2002 19:35 #62740 door
Beantwoord door in topic onbekend knopje
Bij mij zit aan de rechter zijde de al genoemde schakelaar. Werkt OK. Het is de verlichting voor de bijrijder (schijnt op de voeten). Aan is uittrekken, uit is weer induwen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2002 20:07 #62739 door
Beantwoord door in topic onbekend knopje
voor alle duidelijkheid: de knopjes rechts zijn wel standaard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2002 20:32 #62738 door
Beantwoord door in topic onbekend knopje
Dit knopje zit linksoopnder het dashboard. Het is een in en uitrekding en het doet ogenschijnlijk niets als je het gebruikt. Dus niet de verlichting aan de rechterzijde. In alle documentatie kan ik niets over het ding vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2002 21:25 #62737 door
Beantwoord door in topic onbekend knopje
Ik heb ook z'n trek knopje linksonder het dashboard en bij mij is het voor het mist achterlicht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.