verlagen amazone

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2003 22:19 #62963 door
Beantwoord door in topic verlagen amazone
Ach Ludwig,leuk van je dat je mij purist noemt, je hebt geen idee waar je de spijker neerzette, toen je sloeg; over een paar maanden presenteer ik een werkje over originaliteit, neen niet op 1 april.Mijn Amazon sedan draagt voor een IPD stabilisator en achter Koni loadadjusters, daardoor staat zij redelijk recht of zelfs met het kontje omhoog.Ik meen te weten dat deze Koni's niet meer leverbaar zijn en ik heb geen idee of conculega Bilstein iets dergelijks nog steeds levert voor ons soort autootjes.Wat vast wel leverbaar is, zijn verzwaarde of hogere achter schroefveren.Het nadeel van het stugger maken van de achterhand is wel dat zij meer gaat dribbelen, tenzij je om de één of andere onbegrijpelijke reden achterin veel meer gewicht meezeult dan de constructeurs bedoeld hebben.Zelfs toen de Amazon nog nieuw geleverd werd was het fenomeen slijtage aan de achterspatlappen en zelfs het uiterste puntje van de uitlaatpijp (sedan) niet onbekend in de vacantiemaanden; jouw vraag vind ik derhalve volledig legitiem.Vraag eens bij VOD of de diverse leveranciers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.