doorgaan of niet

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-12-2003 20:36 #55227 door
doorgaan of niet is gemaakt door
Hallo allemaal. Ik ben 'n eigen site aan het ontwerpen. Eigenlijk weet ik niet zeker of er in de intro misschien wat veel fantasie zit. Heb er wel als leek veel werk aan gehad daarom is het zo moeilijk om te beslissen of dit een goede start is. Ga eens kijken a.u.b. en geef U mening. B.V.D. Wiet.members.home.nl/kyzoni/Volvo%20Amazon%201963.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-12-2003 22:06 #66665 door
Beantwoord door in topic doorgaan of niet
Ziet er gaaf uit! Ga vooral zo door, zou ik zeggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-12-2003 22:29 #66664 door
Beantwoord door in topic doorgaan of niet
Ziet er heel mooi uit.In eerste instantie dacht ik met citroen te maken te hebben door de rode chevronerg verrassend

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-12-2003 22:37 #66663 door
Beantwoord door in topic doorgaan of niet
prachtige animatie, en fraaie amazon, maar voorzie in een "skip intro" mogenlijkheid als het een site wordt om vaker terug te komen. Zelf heb ik er een hekel aan om "een eeuwigheid" te wachten op "het echte werk" als ik op een site wat wil opzoeken, en het intro (al is het nog zo mooi) schiet maar niet op.Rob Peereboom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-12-2003 22:58 #66662 door
Beantwoord door in topic doorgaan of niet
Ik vind het helemaal niets zo'n intro. Buiten of het mooi is of niet. Je website heeft totaal geen meerwaarde met zoiets. ik wil op internet informatie opzoeken en niet de hele dag intro's zitten kijken....<br>Wat wel mooi is is een actie als je op een pagina zit... <br>Overigens veel succes met je site!<br><b>Groet</b><br><i>Rik</i>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2003 00:05 #66661 door
Beantwoord door in topic doorgaan of niet
Hallo Wiet,Je intro is zonder meer prachtig en ik kan me voorstellen dat het nogal wat hoofdbrekens gekost heeft, maar ik zou er wel een skip intro bijzetten. Als je site straks verder uitgebreid is en mensen er vaker een kijkje willen nemen kan een dergelijke intro - zeker bij telefooninternet - nogal een belemmering zijn. Mijn eigen ama site members.home.nl/giel.hendrix/ama.htmis aan de andere kant misschien net iets te sober.Groetje en sucses met de opbouw van je internet pagina's.Giel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2003 12:07 #66660 door
Beantwoord door in topic doorgaan of niet
Hoi Wiet.<br>Mooie intro maar haal hem weg. Niks is zo irritant om eerst intro's te moeten bekijken voordat je de site op komt. Zeker voor mensen met telefoonlijn.<br><br>Zorg er voor dat de annimatie / intro ergens anders op de site te bekijken is.<br><br>Ps. zelf ben ik zeer gevorderd met Flash MX. mocht je vrgaen hierover hebben of als ik je kan helpen laat maar horen.<br><br>Succes met je Site, Stefan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2003 16:25 #66659 door
Beantwoord door in topic doorgaan of niet
Mooi, ben benieuwd naar de rest... En ja, een 'skip intro' voor de volgende keer dat je op de site komt, is wel aan te bevelen!Succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2003 17:04 #66658 door
Beantwoord door in topic doorgaan of niet
Ziet er erg goed uit.Indien het mogelijk is zou ik de kwaliteit van het geluid nog wat opvijzelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2003 17:11 #66657 door
Beantwoord door in topic doorgaan of niet
Mooie intro!En superkort, dus ik kan me niet voorstellen dat iemand daar last van zou hebben!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.