verzekering met 20.000 km
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2004 21:34 #66800
door
Beantwoord door in topic verzekering met 20.000 km
Hi Jeroen,waar heb je nou uiteindelijk jouw amazon laten verzekeren? mijn verzekeraar gaat mijn amazon ook als een gewone oude auto beschouwen en gaat tot 5000 km per jaar voor de oldtimerverzekering. ik ben dus ook opzoek naar een andere verzekeraar. Ben benieuwd of je een voordelige hebt gevonden inmiddels. Hoor graag van je.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2004 23:01 #66799
door
Hoi Karin, Ik heb mijn Amazon uiteindelijk bij OHRA verzekerd als moderne auto zijnde. Dit omdat ik daar de laagste instappremie kreeg bij 0 schadevrije jaren. Ik betaal nu ongeveer 55 euro per maand, all risk was maar een paar euro duurder dan WA-casco, dit komt omdat ze met de dagwaarde van de auto rekenen. (en dat is vrijwel niks). Ik ben er niet gelukkig mee want als ik hem in elkaar rijdt krijg ik dus ook niks terug. Gelukkig heb ik wel de schade door diefstal van mijn autoradio wel vergoed gekregen zonder veel gezeur. Misschien stop ik met OHRA als ik 1 of 2 schadevrije jaren heb opgebouwd om vervolgens naar GIO over te stappen. Ik ben er 3 dagen mee bezig geweest, maar een goeie oplossing heb ik niet kunnen vinden. Ik ben benieuwd of jij wel een betere oplossing kan vinden.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2005 10:21 #66798
door
Hoi Karin en andere geintereseerden.
Hebben jullie intussen een geschikte verzekeraar gevonden? Ik heb intussen ruim 1 schadevrij jaar en overweeg nu om over te stappen naar GIO. Weet iemand wat er gebeurd als je meer dan 20.000 km rijdt? Heeft de verzekeringsmaatschappij dan het recht om niet uit te keren in geval van schade en/of persoonlijk letsel? groeten Jeroen
Hebben jullie intussen een geschikte verzekeraar gevonden? Ik heb intussen ruim 1 schadevrij jaar en overweeg nu om over te stappen naar GIO. Weet iemand wat er gebeurd als je meer dan 20.000 km rijdt? Heeft de verzekeringsmaatschappij dan het recht om niet uit te keren in geval van schade en/of persoonlijk letsel? groeten Jeroen