de concurrentie

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-05-2004 20:14 #68105 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
Hallo Gert! Ook ik ben de trotse eigenares van een Katterug en dus ook (bestuurs)lid van de Katterugclub. Ik vind het heel goed dat je hierover een opmerking hebt gemaakt, dat wil dus zeggen dat onze site voor verbetering vatbaar is.Ik weet niet of je weet waarom de Katterugclub niet is ondergebracht bij deze club, anders kun je mij altijd mailen of èèn van de andere bestuursleden.Hierbij een oproep aan alle Katterugbezitters:kijk eens op onze site en geef je mening! Misschien kunnen wij daar wat mee! In ieder geval zullen we ons best doen.Groeten Muriël Mulder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-05-2004 23:27 #68104 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
<p>Muriël, Een reactie op een oud bericht zal door slechts weinigen worden gelezen, dus je oproep op deze plaats zal weinig effect hebben, vrees ik. <BR>Of de site van de Katterug voor verbetering vatbaar is, weet ik niet. Feit is dat het forum niet leeft en dat ligt niet aan het bestuur, maar volgens mij aan de (te) kleine omvang van de club. Om die reden is het ook lastig om bestuursleden te vinden en voldoende belangstelling te genereren op evenementen. Allemaal redenen om eens te gaan nadenken over samengaan met de V44-vereniging, althans naar mijn bescheiden mening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-05-2004 22:34 #68103 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
Gert,Als Katterugclub zou je op de hoogte moeten zijn van de recentelijk nog binnen onze club gehouden discussie over het oprichten van een katterugregister i.s.m. de V44. Bij meerderheid van stemmen is toen tegen gestemd. Wij blijven dus doorgaan met het organiseren van activiteiten voor onze "echte" leden. Wat mij betreft val jij daar "dus" niet (meer) onder want ik vind het uitermate triest (om jouw woorden te gebruiken) om op dit forum jouw mening te uiten over ons forum. Vanzelfsprekend is het bezoekersaantal van onze site (www.katterugclub.nl) veel lager dan dat van de V44 en wordt dus ook het forum minder bezocht. "Triest" vind ik het dat jij dit forum gebruikt om je mening te verkondigen. Het was op zijn minst gepast geweest om ons daarover (en wel vooraf) over in te lichten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-05-2004 20:01 #68102 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
<p>Gezien de reactie van Muriel Mulder zijn er ook mensen die de boodschap wel begrepen hebben... Het was slechts een poging om dat forum wat leven in te blazen. Gezien jouw reactie, die op mij nogal merkwaardig overkomt, vertegenwoordig jij blijkbaar de categorie waar het "oud zeer" nog aanwezig is. Wat betreft het opzeggen van het lidmaatschap, wijs ik je erop dat ik niet heb vermeld welke club dat betreft. Mocht dat de Katterugclub zijn, dan kan ik niet in de statuten terugvinden dat iemand anders dat voor mij kan regelen. En om jou daarvoor te machtigen, komt niet bij mij op, gelet op de toon van je verhaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-05-2004 20:13 #68101 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
Ik heb de boodschap héél goed begrepen en als je voor in ons clubblad kijkt zie je dat ik geen machtiging nodig heb....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-05-2004 21:58 #68100 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
That's the spirit!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-05-2004 22:08 #68099 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
<p>Wat moet ik daar zien? Dat jij penningmeester bent? So what? Sinds wanneer kan een penningmeester een betalend lid zomaar uit de club zetten? Dat zou toch op z'n minst een bestuursbesluit moeten zijn. En binnen dat bestuur heerst blijkbaar uiterste verdeeldheid.... Mijns inziens zou je -net als je collega bestuurslid- juist verheugd moeten zijn dat iemand zich inspant om dat forum, dat door jou blijkbaar is opgezet, eens wat leven in te blazen. Een en ander was bedoeld als een constructieve bijdrage van een Katterug-liefhebber voor alle Katterug-liefhebbers en om daar op een dergelijke agressieve wijze op te reageren is buiten alle proporties. Discussie gesloten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-05-2004 00:05 #68098 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
Mijn laatste reactie naar jou luidt als volgt: zo als jij gehandeld hebt is niet netjes. Als je een reactie wilt ontlokken had je eerst bij ons moeten komen. Bovendien heeft jouw woordkeuze (ziet er erg triest uit en de concurrentie …) bij mij alleen maar kwaad bloed gezet. Misschien niet zo door jou bedoeld, maar ik lees alleen wat er staat. Vanwege mijn commitment aan onze Katterugclub voel ik mij dan ook aangesproken en dus reageer ik daar (op mijn manier) op. Als jij dan mijn woordgebruik als agressief interpreteert is dat aan jou. Maak je overigens niet ongerust.... binnen ons bestuur bestaat er zeker geen uiterste verdeeldheid zoals jij suggereert. Dat dat het geval zal je volgend jaar zelf wel ervaren. Op de eerstvolgende vergadering zal ik namelijk jouw vervolglidmaatschap ter discussie stellen en als ik meerderheid van stemmen krijg dan heb je vanzelf weer wat extra financiën. Blijkbaar heb je daar behoefte/tekort(?) aan of trek ik nu zelf ook onjuiste conclusies en/of doe ik beweringen zonder enige deugdelijke grondslag.....Wij hebben graag kritische leden die ons helpen om met de beperkte middelen en een enthousiast aantal bestuursleden (met allemaal een drukke baan) toch weer een aantal leuke evenementen op te zetten. “Echte” leden geven ons directe feedback: face to face, telefonisch of via een van onze eigen mailadressen. Nogmaals jouw aanpak vind ik zeer ongepast en onaangenaam: had ons eerst rechtstreeks geraadpleegd en/of aangesproken. Jij hebt er dan ook zelf voor gezorgd dat de discussie is/wordt gesloten....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.