de concurrentie

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-04-2004 20:26 #54828 door
de concurrentie is gemaakt door
<p>Nou ja, concurrentie... De meesten zullen wel eens hebben gehoord van de Katterugclub. Typisch Nederlandse versnippering als je het mij vraagt, maar goed, het zij zo. Zelf heb ik een Katterug en ben "dus" van beide clubs lid. Wat ik hier kwijt wil is dat de Katterugclub niet alleen een eigen site heeft (URL ligt voor de hand), maar ook een eigen forum. En dat ziet er erg triest uit. Niet qua opzet, maar qua aantallen berichten. En dus zie je er diverse vragen zonder antwoorden. En zo'n vragensteller die een jaar of langer tevergeefs op een antwoord wacht, zal dus nooit weer een bericht plaatsen. Op deze manier komt zo'n forum niet van de grond en dat is jammer. Dus Katterugrijders, wat dachten jullie van enige actie op dat concurrerende forum? Dit V-44 forum blijft heus wel voldoende bezoekers houden. Of moeten we aansturen op een fusie van beide clubs en van beide forums (is wellicht ook wat voor te zeggen)?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-04-2004 20:52 #68114 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
Fusie van forums lijkt me niet nodig. Dit forum is niet beperkt tot de Amazon, al lijkt dat gezien het grote aandeel van Amazon-vragen soms wel zo. Maar ook mensen met een Katterug, P1800 of 140-serie/164 kunnen hier terecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-04-2004 00:14 #68113 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
Gert, je bent niet het enige dubbellid, maar de reden van de afsplitsing heb ik indertijd nog meegemaakt ( en deels verdrongen ) , laat ik me beperken tot het mezelf benoemen van een vreemde eend in de bijt met een Amazon in V44 in 1976. De rest van de argumenten blijve beter verscholen onder het stof der jaren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-04-2004 08:51 #68112 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
<p>De insteek was voornamelijk om dat Katterugclubforum wat leven in te blazen, niet om oud zeer boven te halen. <BR>Natuurlijk weet ik dat 444/544-rijders ook op het V44-forum terecht kunnen, mijn (enige) Volvo is een PV444...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-04-2004 09:18 #68111 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
Tja, denk dat de praktijk zo werkt dat waar er de meeste leven in de brouwerij zit er de meeste mensen op af (blijven) komen. Heb zelf enkel een 544 en kom ook alleen hier...Waarom? omdat er veel kennis zit, snel wordt gereageerd en door veel te lezen veel kennis kan worden opgedaan. Heb op het forum van de Kattenrugclub ook wel eens wat gepost....na 4 weken nog geen reactie, wat doe je dan? dan kom je hier.......en blijf je

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-04-2004 11:14 #68110 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
Ik heb er geen persoonlijk oordeel over, maar soms is het nuttig om enig historisch besef te hebben om te kunnen begrijpen hoe sommige dingen in dit leven zijn ontstaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-04-2004 16:25 #68109 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
Ik ben ook van beide lid, alleen de echte katterug liefhebbers weten waarom ze beide lid zijn.Bij de V44 is de katterug een onder geschoven kindje, en mijn ervaring is ook dat daar veel leden zitten die een beetje sleutel moe zijn.Dit is bij de katterugclub wel anders, daar zitten nog leden die nog voluit over hun hobby praten en niet zo moeilijk doen om elkaar (gratis) te helpen.Zo als het er nu uitziet kom er voorlopig geen fusie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-04-2004 22:03 #68108 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
Hoor ik hier het geluid van een putdeksel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-04-2004 09:03 #68107 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
Zeker weer een geluid van een amazone rijder !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-04-2004 09:48 #68106 door
Beantwoord door in topic de concurrentie
Ach, Ik post hier ook. Mag niet lid worden, dus maar donateur geworden.Waarom Mijn '74er 242 (de allereerst in nederland) en mijn '75 242. beide met b20/BW35. In het 240/260 register is nagenoeg geen kennis van de B20. Dus parasiteer ik hier ook maar wat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.